|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kfalken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Status: Offline Point: 163 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 17:44 |
Hej Står og skal ud og have ny receiver til mine Dali Suite 2.8 surround serie. Synes pioneer lave nogle super cool receivere (har for nyligt solgt min Pioneer VSX-AX3 som jeg var rigtig godt tilfreds med) Har aldrig hørt en HK men synes deres design er ret fedt.. Hvad med HK AVR-745 http://www.harmankardon.com/product_detail.aspx?Region=EUROP E&Country=DK&Language=ENG&cat=REC&prod=AVR%2 0745/230&sType=C Nogen der ved om den går godt i "spænd" med DALI??
Hvad med Pioneer's nye SC-lx71 eller VSX-lx60 til DALI?? http://www.pioneer.dk/dk/products/42/98/405/VSX-LX60/specs.h tml http://www.pioneer.dk/dk/products/42/98/405/SC-LX71/index.ht ml VH Kfalken
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Du skal da have pioneeren. Du er jo tilmeldt fælleskøbet Aj, det bestemmer du selvfølgelig helt selv. Nu har jeg også dali suite 2.8. Har du oplevet problemer med dine receivere. Højtalerne er jo 4ohms og mange receiver tager kun fra 6ohm og op. |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
hvis det er en HK AVR-745 du har kig på , husk det er en gammel model.
snup en ny Pioneer. Har selv en harmon, som er utrolig strømstærk. men selv den kræver en effektforstærker til stereo. Hvis du kun skal bruge den til surround er det ligemeget. min erfaring er at næsten surround receivere, spiller bedst med en effekt i stereo. Hvis man kun spiller stereo, så er det ikke en surround receivere der skal stå på indkøbslisten. |
|
![]() |
|
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Hvad med den nye H/K 355 ? |
|
![]() |
|
kfalken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
synes bestemt min Pioneer levede op til mine forventninger havde ikke nogen problemer overhovedet..trængte bare til en model med hdmi og et mere up to date look ;) Derfor på udkig efter en ny model evt. pioneer igen kan jeg fornemme :) |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
har selv en H/K 255 den spiller rigtig godt, en 355 har lidt mere effekt.
men jeg har en 2*150 watt nad tilsluttet min. hvis du pengene til det, snup en Pioneer. Hvis jeg ikke havde min 255, ville jeg selv købe en Pioneer. Jeg dog ikke sælge min 255. Den er rigtig både til surround og stereo. |
|
![]() |
|
o0Breaker0o ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Jeg vil også sige snup en pioneer. jeg er selv ejer af en VSX-lx60 som jeg er kanon glad for.
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Det kommer vel også lidt an på om du er tilfreds med pioneer lyden, eller om du vil prøve noget andet. H/K, synes jeg, har en anden måske lidt mørkere lyd en pioneer, og det er der jo mange der kan lide. Så måske du skal låne en H/K hjem inden du køber en ny pio. |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
Nup pioneer, jeg har også en VSX-LX60, og jeg er også super glad for den, kanon lyddåse.
|
|
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
Ja snup en Pioneer så går man ikke helt galt i byen
![]() |
|
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
Eller også kan man selv udvise lidt selvstændig tankegang, siden vi andre ikke har nøjagtigt samme setup og samme akkustiske forhold, så var det måske en ide at man låner begge forstærkere hjem en weekends tid og prøver dem op imod hinanden før end man bestemmer sig
![]() |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |