|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 14:53 |
http://dk.cdwow.com/BAND-OF-BROTHERS/product/view/380763 1
jævnt billigt... Redigeret af beauville - 14-Oktober-2008 kl. 15:07 |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
Easterfarm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
ja det tør da siges. Må næsten være en fejl
|
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Damn |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
Jesper75 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Vejen Status: Offline Point: 318 |
![]() |
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Nå, det kunne jeg ikke stå for, så må vi håbe serien er god. Har vist kun set
lidt af den engang i TV og blev ikke videre imponeret, men måske fortjener den endnu en chance. |
|
![]() |
|
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Er det hele serien eller en pilot ?
|
|
![]() |
|
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
![]() |
Er ganske sikker på at der er tale om hele serien. |
|
![]() |
|
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
nogen der ved om det er med DK undertekster ?
|
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
er det overhovedet et troværdigt sted og handle.
der er jo ikke lige frem mange informationer |
|
![]() |
|
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
![]() |
Jeg tror desværre ikke du skal regne med at den er med danske subs. Men jeg tager glædeligt fejl. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, nu er det jo ikke ligefrem et nyt sted der pludselig er dukket op. Det har eksisteret i lang tid efterhånden. Om de er troværdige, tjaa.. Det går jeg ud fra. Jeg har handlet der et par gange før. Før i tiden havde de desværre en tendens til at have problemer med lagerstatus og leveringstider. Men mener at de skiftede ejer eller noget og efter noget tid kørte de ordentligt igen. Jeg har ikke handlet der et stykke tid, så skal ikke kunne sige noget om deres nuværende situation, men forvent ikke at varen er der dagen efter. Leveringstiderne skifter meget og tit bliver de afsendt fra mærkelige steder af kloden. MEN, der er ingen fragtpris og der er ligeledes ingen risiko for told. Og med det in mente, er prisen på deres reg. B titler fabelagtig. Selv uden eventuelle DK subs! |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
ja man kan jo ikke komme uden det er en kanon pris, men jeg bare lidt
mistænklig. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |