|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JK-68 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() Sendt: 30-September-2008 kl. 17:38 |
pure audio
hvad bruges den til. film eller musik........ |
|
Panasonic PX80E
Onkyo Tx-sr705 Audiovector M3 Super |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Sakset fra: http://www.ultimateavmag.com/avreceivers/907onk875/ Pure Audio turns off the receiver's front panel display and all of its video circuits except for the HDMI outputs. It also defeats all specialized digital audio processing, including bass management. The subwoofer is defeated in this mode (even if it is selected in the Setup menus) and the left and right front channels are driven full range. Det burde også fremgå af din manual. Redigeret af Lightyear - 30-September-2008 kl. 18:58 |
|
![]() |
|
JensJ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
hmm, på min 805'er spiller subben med på pure audio, jeg bruger stort set aldrig andet end "PURE", til film og spil. syntes dog at huske min kun muter subben ved stereo afspilning, er dog ikke sikker hørere lige efter når jeg kommer hjem
|
|
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
|
|
![]() |
|
JK-68 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
ahh så kan det bruges til film
|
|
Panasonic PX80E
|
![]() |
|
HarboSound ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
![]() |
Onkyo Pure Audio = ren lyd Som Lightyear har sakset på engelsk, så sker der det at den der ønsker at høre ren lyd kan bruge Pure Audio. Displayet slukkes og videochippen slukkes. Det betyder at den digitale støj der kunne komme fra disse to komponenter hermed ikke vil være tilstede. Dog kører den digitale lydprocessor stadig, da du kan få lyden igennem via HDMI. Pure Audio er kun 2 kanals stereo. Du kan dermed ikke få surroundlyd i Pure Audio mode. Subwooferudgangen er slukket i Pure Audio. mvh Peter Harbo.
|
|
![]() |
|
oecon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
eller sagt på en anden måde... det er ubrugeligt :p
|
|
Panasonic TH-42PX80E
Onkyo TX-SR606 Oppo DV-983H DALI Piano Noble 5.1 (Ambient, Vocal & Forte) DALI Silver Wave II-kabler |
|
![]() |
|
lasse.j5 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Bruger den når jeg afspiller musik. Der er verden til forskel fra hvis den står på stereo.
Dog kan jeg ikke høre forskel på om den står på Direct eller Pure Audio. |
|
![]() |
|
JensJ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
ultimateavmag.com skriver det samme om 875'eren som har sammen manual som min. der i står intet om, at der ikke er surround og at subben er slukket. Jeg har på min, fuldt surround og masser af sub i pure audio. ( gad vide om den er defect men bedst bud må være brug øret, vælg det du syntes lyder bedst |
|
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
|
|
![]() |
|
![]() |
det er den ikke jens, det kan min også. det er derfor jeg syntes det er underligt, at de siger pure audio kun er til stereo.....?
|
|
Panasonic PX80E
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Pure Audio slår ikke surround eller bas fra. Men den slår "bass management" fra. Istedet for at dirigere lydene fra fra de andre kanaler ned i bassen, får man bar lyden, som den er på kilden, ex. dvd. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
RuneL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2008 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Halløjsa,
det lyder spændende det her da jeg netop overvejer en 606'er som ny surround-forstærker. Når man skifter "mode" på forstærkeren, er volumenkontrollen så digital eller analog? |
|
![]() |
|
TopDuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Hmm vil man så på en Onyo 606 kunne køre Pure audio på sin anden udgang (som jeg mener 606'eren har) til et sæt stereo højtaler. Det kunne være super, for jeg står også og skal have en 606'er d. 1 Nov. /Topper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |