recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-P1500 Firmwareupgrade 2.0
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung BD-P1500 Firmwareupgrade 2.0

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jens0804 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 393
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-P1500 Firmwareupgrade 2.0
    Sendt: 11-Oktober-2008 kl. 19:54

Er der andre der har opdateret med den nye firmware 2.0?

Efter start står der Load i display et stykke tid, derefter kommer der korvarigt en orange skærm, og når så det normale baggrundsbillede kommer står det og flimre. Menuer bliver super langsomme.

Efter at have set en film, er det som om fænomenet er forsvundet. Det varede lige til jeg forsøgte med Flammen og citronen, den film vil den slet ikke loade, og nu flimre startbilledet igen.

Andre der har haft sære oplevelser med den ny software?

m.v.h Jens Christensen

Panasonic TH-42PV500E + TH-P37X10Y, Samsung SMT-H3126 , Sony BDP S550, Digiality CX-302T, Technics SA-DA 8
Til top
The Elusive One Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-December-2003
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af jens0804 jens0804 skrev:

Er der andre der har opdateret med den nye firmware 2.0?

Efter start står der Load i display et stykke tid, derefter kommer der korvarigt en orange skærm, og når så det normale baggrundsbillede kommer står det og flimre. Menuer bliver super langsomme.

Efter at have set en film, er det som om fænomenet er forsvundet. Det varede lige til jeg forsøgte med Flammen og citronen, den film vil den slet ikke loade, og nu flimre startbilledet igen.

Andre der har haft sære oplevelser med den ny software?

Jeg har lige opdateret her til formiddag og har ikke oplevet nogen problemer. Skulle selvfølgelig setup igennem igen og konfigurere alting igen, godt der ikke er flere punkter, ellers kunne det knibe med at huske det hele.
Jeg har dog selvf. ikke afprøvet alle skiver jeg har, men har dog fået afprøvet BD-Live på Men In Black og Starship Troopers med success om end det godt nok kræver en stor bunke tålmodighed.

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 22:35
Hos mig er den helt gal. Også teksterne bliver nu sprunget over med mellemrum. Jeg må advare alle mod at hente denne version.
m.v.h Jens Christensen

Panasonic TH-42PV500E + TH-P37X10Y, Samsung SMT-H3126 , Sony BDP S550, Digiality CX-302T, Technics SA-DA 8
Til top
okaare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 11:09

Nedenstående link kunne måske have interesse for alle, der har opgraderet til ver. 2.0

http://www.avforums.com/forums/blu-ray-dvd-players/843796-sa msung-bd-p1500-firmware-version-2-a.html

mvh

Til top
snowatom Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2004
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2008 kl. 11:09

Jeg har også opdateret til nyeste Firmware, og har ikke oplevet nogle problemer endnu. Jeg opdaterede via CD-metoden.

Jeg syntes det er super lækkert at den nu understøtter DivX, det var en af grundende til at jeg var ved at fravælge denne, og tage en Panasonic istedet. Men jeg syntes den var for dyr, og kunne ikke se forskel på billede kvalitet alligevel. Så jeg sparede de penge, og nu kan den faktisk det samme som Pana'en, undtagen at have samme udgange bag på.

Nu mangler jeg bare at finde metoden til at gøre den DVD-region's fri, så er det helt perfekt. Jeg har fundet nogle koder på nettet, men ingen af dem fungerer.

Dog lige en ting om denne afspiller, det er rart den har passiv køling, da det ikke støjer, MEN den bliver dælme også MEGET varm.

snowatom

Redigeret af snowatom - 25-Oktober-2008 kl. 11:16
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 18:23

Nu har jeg så fået min afspiller tilbage fra reparation, og den virker igen. Det ser dog ud som om de har smidt en ældre software på. Går jeg i menuen system update, skriver den at den nuværende version er 080708.01.XEF og den nye er 081002.01.XEF

Spørgsmålet er om jeg tør prøve igen, for jeg har ikke den tidligere version på CD.

En ande mærkelig ting er at der på maskinen står den ikke kan afspille DVD+R eller DVD+RW, men det går nu fint når man fodre den med en DVD+R

m.v.h Jens Christensen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu