|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||||||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 14:19 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Hvad er der billigt i det når 906 nu er kommet.
|
SVP03
|
![]() |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
Det må vel være sådan, at jeg skal forstå din kommentar således, at du mener at fordi der er kommet en ny model der kan en hel del mere end den tidligere model, så er den overhovedet ikke pengene værd. Man kan vel generelt opdele menesker i forskellige kategorier, dem der udelukkende går efter det helt nye der er kommet på teknikmarkedet, og så dem som er godt tilfreds med sidste års model. Det glæder mig, at du formodentlig hører til den kategori der udskifter din tenik hver gang der kommer en ny model på markedet, jeg tror bestemt at du derved må være utrolig rig, idet der er mange menesker som kan leve med det de har købt. Husk på, at det du har købt idag, bliver forældet imorgen. I det konkrete tilfælde er der en prisforskel på ca. 7-800 EUR, spørgsmålet er så som om man kan leve med at modelbetegnelse er fra år 2007, og samtidig undvære de forbedringer der kommet på den nye model. Jeg tror bestemt ikke at dem der købte model 905 er utilfredse med indkøbet. Hvis man hele tiden afventer de nye modeller, så får aldrig skiftet til noget som helst, eksempelvis er min computer stadigvæk af mærket Commodore 64
|
![]() |
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() |
- nu skal man måske også retfærdigvis sige at der er tale om en Demovare, og der derfor kun er tale om et stk........
|
![]() |
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Er det ikke 2000,- Euro eller 14900,- dkr. og tysk 19% moms. Det går jo bare lidt stærkt for tiden med det surround |
SVP03
|
![]() |
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() |
Nu står der altså knap 1100 euro så ca 8000kr for 905eren.
Redigeret af Insaniac - 06-Oktober-2008 kl. 19:07 |
![]() |
![]() |
På min skærm og øverst står der. Verkaufspreis für Neugerät: Havde iikke trykket på linket ![]() Redigeret af SVP03 - 06-Oktober-2008 kl. 19:45 |
SVP03
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |