|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BR78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 30-September-2008 kl. 19:22 |
Jeg er på udkig efter nogen nye højtalere da jeg har noget 7 år gammelt technic surround, har for et par måneder siden skiftet receiveren ud med en Onkyo 606 og nu skal højtalerne også lige skiftes.
Jeg forventer ikke at bruge mere end 6-8000 ialt uden subwoofer som jeg allerede har. Har kigget lidt på DALI Concept 6 fra Hifiklubben til 6000, er det noget værd eller er der nogen som kan anbefale noget andet og bedre i det prisleje? Har PS3 og et 40X2000(2 år gammelt, sikke et godt TV man kunne få nu for de penge det kostede dengang) |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
ved godt det lyder dumt men kig efter brugt på e bay i england, har selv handlet der og har købt HT til dejlige lave priser.......... for dem der tør tage chancen for max får sine penge...
skal der handles i dk og få nogenlunde lyd ud af de $$ du har tilrådighed ville jeg kigge mod demo vare eller rast lager udsalg på diverse internet butikker så lige der var et hos dem der sælger sunfire sub s i dk http://www.highsound.dk ellers kan jeg anbefale Kef 3001 / quad lights fra nye til den pris fra england..... ellers er der av forums.uk køb salgs forum hvor der oss er mange lækkere ting til tider til utrolige priser.......og bare rolig det er IKKE svært af få ting hjem fra England jeg bruger selv Parcel to go og de henter directe fra sælgers hjem og lever til din dør på få dage...til oki priser det er op til 25kg for Euro Parcel Delivery Up to 25kg £26.99 + vat Redigeret af henrik-t - 30-September-2008 kl. 21:48 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Jeg går ud fra, at det drejer sig om Surround?
Hvis du selv er til Dali, så vil jeg hellere anbefale dig at kigge på noget brugt. Har set et par Dali 850 (sort) til salg inde på h4a. SÅ kunne du supplere med at par Dali 102 og en eller anden center fra Dali, måske SC-7. Så har du også råd til nogle gode kabler, hvilket jeg ved, 850erne godt kan lide ![]() Ellers hvis du er til B&W, så kan jeg anbefale 604 S3, LCR6 og et par 602 S2, plus nogle kabler ![]() /Zirio CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Panasonic, Custom Cables, Nordost, Supra |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |