|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() Sendt: 30-September-2008 kl. 17:24 |
Da jeg gerne vil have fuld HD udnyttelse af min PS3 og Pioneer 5090H skal jeg have skifte min Denon AVR2105 ud med en forstærker med HDMI. Samtidig skal jeg også have mig købt et møbel til alt grejet, dvs. forstærker, PS3, Zaptor boks osv. Mit valg er faldet på et møbel fra www.frislev.com. Da jeg helst vil nøjes med et møbel, som kun er 45cm i dybden stiller det lidt krav til min nye forstærker. Her mener jeg at både Onkyo og Marantz nye modeller kan passe ind. Jeg har kig på følgende modeller : Onkyo 606 eller 706 Marantz 5003 eller 6003 Jeg har hørt at Onkyo kan blive temmelig varme, og da den jo skal stå inde i møblet med stoflåge foran kan det blive et problem. Jeg får dog installeret en 120mm blæser i bunden af mit møbel, hvilket selvfølgelig vil hjælpe lidt. Marantz er dyrere end Onkyo. Er det bedre? Jeg kender ikke rigtig Marantz. Hvad ville I vælge hvis ikke prisen havde betydning? Er der andre gode foreslag? Dybden skal helst være omkring de 38cm. En af grundene til jeg har kig på netop de 2 mærker er at de forhandles af www.av-connection.dk, som også har Frislev møbler. Jeg vil så have muligheden for at få afprøvet om forstærkeren kan være i møblet. Det skal siges at det møbel jeg har kig på, vil komme til at koste ca. 22000, så derfor vel jeg gerne være sikker |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |