Jeg ved godt i får et ton af disse indlæg med folk der burde læse lidt på sagerne selv. Jeg har nu læst diverse artikler og har derfor fået en smule mere forståelse for det.
Dog er jeg stadig meget i tvivl mht til hvor mange penge jeg skal skrabe samme for at få et godt system. Som sagt ønsker jeg at opleve HD, afspillet fra min computer eller min ps3, i fuld billed samt lyd kvalitet. Jeg ønsker meget gerne at kører et 7.1 surround sæt.
Som Anima skriver afhænger det af om mit TV har pixelmapping eller ej - hvilket jeg ikke ved? Nogen der bedre til at læse manuellen end jeg er?

Dog ved jeg godt jeg skal invistere i en nyere, fuld hd, skærm hurtigst muligt for at få netop den oplevelse ud af min hjemmebiogram som jeg ønsker.
Håbede bare på jeg kunne nøjes med at opgradere på lyd siden og at jeg alligevel kunne få et fantastisk billede via et DVI - -> HDMI kabel fra computer til fladskærm.
MHT til ovenstående forslag af fælleskøbet som løber på siden nu synes jeg at de ligner et 5.1 computer surround sæt. Det ik størrelsen men gørelsen - måske ja. Men påpeger det bare

Selv havde jeg kigget på nogen Dali højtaler og en denon reciever og ramme de ca 10tusind der. Men i er jo experterne.
Endnu engang vil jeg påpege at jeg helst gerne vil længere ned - men ikke så langt ned at det tager for meget af kvaliteten så vil jeg skam hellere sparer en god slat penge op og så vende tilbage - men tror os lige jeg tager et kig i køb/salg tråden for den sags skyld.
Redigeret af Collar - 29-September-2008 kl. 12:24