|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() Sendt: 18-September-2008 kl. 10:52 |
|
Så er der 2 anmeldelser af Godfather-trilogien.
Jeg er selv en "average" fan af gansterfilmene, men da jeg sad og læste anmeldelserne igennem på de forskellige sider, blev jeg overrasket. Jeg syntes der en forholdsvis stor difference, mellem karaktergivningen. Jeg ser begge sider, som nogle troværdige sider, der har forstand på det de foretager sig. Kig på det, og giv jeres mening Blu-ray.com: http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=1003&show=re view Highdef: http://bluray.highdefdigest.com/1613/godfathercollection.htm l /Zirio CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Panasonic, Custom Cables, Nordost, Supra Redigeret af zirio - 18-September-2008 kl. 10:56 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Så stor forskel er der da heller ikke mellem de 2 anmeldelser. Det er mest på lydsiden. Bortset fra det, så synes jeg klart at highdef. er den mest seriøse anmelder. |
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Nej der ikke en kæmpe forskel, men blu-ray giver den 5 i alle katagorierne, mens highdef er mere "blandet".
Men highdef ligger også meget vægt på baghøjtalerne. Men jeg er enig med dig, at highdef virker mest seriøs. /Zirio CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Panasonic, Custom Cables, Nordost, Supra |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Kan ikke få linkene til at virke. Et tip til aktive links: Marker addressen, tryk Ctrl C, anbring i teksten ved at trykke Ctrl V. SÅDAN |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det gør jeg også ![]() |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Bruger du fæjrefoks..?? Så er det sgu da ikke så underligt at det ikke virker... ![]() Siger jeg der sidder med Explorer og Wind. XP... ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Man kan skam ikke få linke til at virker når man buger MAC (OS 10.4.9,
det gik bedere med OS 10.3.9), det samme gælder for indsættels af bilder, så denne sider er kun optimeret til PC bruger ![]() |
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
|
Link virker fint her, man skal dog lige rette i slutninge hvor der er kommet mellemrum. Jeg vil nu også holde mig til highdefdigest er mere pro minded. Jeg har flere gange kommet over hvor de på blu-ray skriver det er noget være noget grundet de ikke kan lide filmen. Der mangler de lige den professional side der kan stå ind og være minded korrekt. |
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
![]() |
|
Det virker fint i Safari 3. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Er det ikke noget nær topkarakterer begge steder. Kunne ikke være mere enig. Det er den største film serie nogensinde Links: http://bluray.highdefdigest.com/1613/godfathercollection.htm l |
||
![]() |
||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Nu skal man jo passe på med at udtale sig om noget, man endnu ikke selv har set Når der gives 5 af 5 over hele linien for Godfather trilogien, så tror jeg nærmere, at "mesterværks komplekset" er på spil igen, nøjagtig som det var tilfældet med Blade Runner. Vi elsker disse film og derfor vil vi dem også "det bedste" og hylde dem behørigt. Godfather filmene har uden tvivl ændret udtryk fra de oprindelige film, men ganske givet er de visuelt flottere og lydmæssigt mere potente end nogensinde før. Spørgsmålet er, om det er så også er den ypperste HD reference klasse og der bliver man uvilkårligt uenig, hvis man vurderer udfra en forskellige anmeldelsesmetodik. Jeg glæder mig meget til at se trilogien igennem, men forventer ikke remiksede lydspor, som lever op til de bedste lossless lydspor fra nye udgivelser og det behøver Godfather heller ikke, for at være en vellykket udgivelse Redigeret af Bruce - 19-September-2008 kl. 02:16 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er faktisk præcis det jeg mener. Folk har en tendens til at smide mange stjerner efter film, som allerede anses for at være noget af det bedste (eks. GF og BR). Jeg har ikke selv set nogle af filmene på BD, men jeg synes ikke det kan være rigtigt, at en film skal have topkarakter i lyd og billede, fordi selve filmen er "fenominal" - hvilket jeg bestemt synes de 2 nævnte film er. Jeg glæder mig selv til at se begge film i HD, og se om det virkelig passer med det anmeldelserne skriver. Lige for at få et review på Blade Runner, så fik den 5 ud af 5, på alle katagorier inde på highdef. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |