|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 15-September-2008 kl. 17:31 |
Hey allesammen.. JEg købt et surround anlæg i hifiklubben for små 14 dage siden..Selv højtalerne virker nu som de skal men subben driller stadigvæk..Har fået en masse hjælp herinde fra men intet virker.. Nu kommer spørgsmålet så eller rettere jeres mening vil jeg gerne ha'.. Skal jeg bruge 500 kr på at få en fra hifiklubben ud og ordne den sub??Eller hvad? http://www.hifiklubben.dk/information/montering_og_installat ion/ På forhånd tak.. |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
Nej Det er almindelig service at du kan gå ned i forretningen, forklar dit problem og få hjælp. |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Ja men det har jeg været og de siger bare at jeg skal prøve et andet stik og så burde det virke men det gør det bare ikke..
|
|
![]() |
|
![]() |
problemet er at min sub ikke vil spille når jeg ser tv og når jeg afspiller en dvd..Men den gør det når jeg spiller radio.?
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Sikker på det ikke er en indstillings-ting som du skal rette op på, på selve forstærkeren? Lyder som om at din receiver finder subb'en under radio-delen men kun opfatter 2.0 ved dvd osv.... Er det en Denon eller NAD? |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
Denon avr-1708..Har bare prøvet at indstille den til det ene og til det andet..
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Har du kørt autosetup? Jeg mener ikke jeg gjorde noget specielt da jeg fik min 2807. Jeg kørte bare autosetup og så kørte det derud af. Subben skal nok tildeles nogle af de forskellige lydformater også, inde i menuen. Eks. pro logic og stereo osv.
Redigeret af furious jt - 15-September-2008 kl. 18:03 |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
![]() |
Ja har kørt autosetup der er subben den eneste der ikke siger noget..
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Hvis du ikke har fundet ud af det med hjælpen herindefra, så er der tre muligheder (sådan cirka):
1. Prøv videre med hjælp fra dette forum eller andre 2. Få en som du kender til at komme forbi og hjælpe dig 3. Betal en for at løse dit setupproblem. Hvis jeg var dig ville jeg vælge 2 eller 3. Redigeret af Hans j - 15-September-2008 kl. 18:17 |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
jamen så er den vel sat forkert til, eller indstillet forkert? Subben SKAL sige noget ved autosetup. Hvilken sub er det? Hvor bor du? Redigeret af furious jt - 15-September-2008 kl. 19:03 |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Manic Miner ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Bor du i Århus vil jeg med glæde komme forbi, om ikke andet så bare for at tilfredsstille nysgærrigheden, fordi en sub der kun spiller til med radio har jeg aldrig hørt om tidligere. Det giver bare ingen mening.
Forresten, hvordan er din DVD afspiller tilkoblet din receiver? |
|
![]() |
|
jackson stuart ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
ja jeg kunne også godt forestille mig det kunne være noget med tilslutningen ved dvd , men med tv er det ??? men i hifiklubben, prøv at få dem til at vise tilslutningen korrekt nede i butikken, det kan de vel.. ellers er det måske en defekt |
|
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |