recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højtalere til min HK AVR 255
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHøjtalere til min HK AVR 255

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rosenhøj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Emne: Højtalere til min HK AVR 255
    Sendt: 21-August-2008 kl. 15:00
Ja som topic...

Kigger og kigger men har lidt svært ved at finde de rigtige modeller at kigge efter.

Jeg er på udkig efter et 5.1 system i prisklassen omkring 8.000,- ved godt at der er mange der vil mene man skal bruge mere end det, men det må da kunne klares for omkring det beløb, måske brugt.

Men hvad skal jeg kigge efter, kom endelig med nogle alternativer.

Jeg kigger pt. på Jamo S606 surround system med deres Sub 250, eller måske Dali Concept 6 med en Dali Basis 100 sub, men kan ikke rigtig finde ud af om de er for "små" og jeg vil være bedre tjent med et brugt system.

Jeg kigger hovedsaglig efter et system med gulvhøjtalere i fronten og reolhøjtalere i bag, da det også skal kunne klare almindelig stereolyd.

Men håber der er nogen af jer alvidende mennesker her der kan komme med nogle guldkorn.

På forhånd tak.
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2008 kl. 16:00

Jeg har selv Jamo S606 til min avr255, og de er efter min mening rigtig gode til prisen. Jeg kender så ikke lige til den sub da jeg selv bruger en dali swa12.

Redigeret af Susperia - 21-August-2008 kl. 16:01
Til top
Haapanen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-August-2008
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2008 kl. 16:07

Jeg har dls R55 som front på min avr255, men jeg har ikke rigtig hørt andre højtalere på den endnu. Men de ligger en tand over dit budget.. Troede de stadig var på tilbud ved TC, men det er de ikke længere.

Redigeret af Haapanen - 21-August-2008 kl. 16:09
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu