|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 10-August-2008 kl. 17:00 |
||
Har en gammel NAD 2-vejs stereo forstærker og kunne rigtig tænke mig en Sub, kan jeg få kørt sådan én ind over uden at skulle skifte forstærker. Mine højtalere er Dali Menuet...... |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
En Sub kræver jo et Sub (LFE) Out på Reciveren, og det har du næppe på din Reciver. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Det' nu ikke helt rigtigt. Jeg havde engang en aktiv sub på min stereoforstærker. Den tilsluttes en af tape udgangene.
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Det er jo et Line Out, der har man jo ikke nogen mulighed for at justere Volume. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||
Man kan også få passive subs, som tilsluttes højttalerudgangene. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Ja det er da rigtigt! Så må den have været sat til højttaler-terminalerne. Men det var en AKTIV sub, så det forstår jeg ikke helt? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hmm...??? |
|||
|
|||
![]() |
|||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
||
fandt ligfe ud af at min NAD 3240 forstærker har en Pre-Out udgang hvor der bare pt er sat noget lus i. Snakkede med HiFi-Klubben og de sagde at man så godt kunne tilslutte en Sub...... |
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6404 |
![]() |
||
Det lyder da ikke rart med lus i hardwaren |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
||
Du skal blot sørge for at bruge nogle phonosplittere til din sub, da forbindelsen mellem pre-out og main-in ikke må afbrydes. Du skal anvende indgangene på din sub, hvor dens elektroniske delefiltre er aktive, så du kan ændre delefrekvens og følsomhed, da det ellers ender i det rene bulder. Redigeret af fast2night - 19-August-2008 kl. 08:41 |
|||
Mvh Hans
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja han snakkede godt om de Phonosplittere, bare til 130,- kr stk. Okay måske lidt bedre kvalitet med sådan NOGET billigere dem du viser, thanxx. Men ER det en okay måde at tilslutte den på, det ikk noget klamt som ikk levere varen 100% - at lyden er ikk er 100% go' osv? |
|||
![]() |
|||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
||
Det er sådan set din eneste mulighed for at tilslutte subwooferen, så du kan kun selv afgøre om resultatet lever op til dine forventninger. |
|||
Mvh Hans
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |