|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Butiksassistent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() Sendt: 07-August-2008 kl. 18:17 |
AREADVD viser idag billeder og teknisker data af 7 nye Blu-ray afspillere. Bl.a Sony-Pioneer m.v.
|
|
![]() |
|
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Tillader mig lige at indsætte et link til nyheden: http://www.areadvd.de/hardware/2008/Blu-ray_Disc_Player_Q4_2 008_01.shtml |
|
![]() |
|
Butiksassistent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() |
Tak for hjælpen med link. Jeg synes især Pioneeren er flot i design. ( ved godt lyd og billede er vigtigst ). Jeg beholder dog min gamle Sony 300 indtil Philips i 2011 kommer med deres Ultra HD dvd afspiller som skal opskallere 1080p film til deres nye Ultra HD skærm i 9000 serien ifølge Rapid tv news og HDTV.uk
|
|
![]() |
|
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
Den LX-08 ser fandme lækker ud - når det er Pioneer kan der heller ikke
være tvivl om at kvaliteten af både billede og lyd er i top.. Så er der vist lagt beslag på de først 7000,- i indkøb til efteråret. |
|
An a day...
|
|
![]() |
|
Jesper Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Denon's Blu Ray afspiller kan ses i Hi-Fi Klubben.. :)
|
|
Jesper Nielsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |