|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fyllgrafen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 06-August-2008 kl. 19:33 |
Hej Alle! Først vil jeg lige takke for et godt forum - har kigget med passivt i en del tid nu, og I har allerede hjulpet en del! Jeg står nu i følgende problem; jeg investeret i et PX80 42" for et par måneder siden (og er super glad for det!) samt en plastation 3. Siden hen har jeg fået mere lyst til at kredes lidt for film og musik oplevelsen derhjemme. Jeg var forbi Hifiklubben i Sønderborg i går (kanon service) og en dygtig sælger viste mig lidt forskelligt. En kammerat til mig har siden hen også henvist til DLS 55 mk2 som han anbefalede. Så jeg er lidt i syv sinde. Min musik smag er meget blandet - men jeg bruger mit system meget til Film og playstation. Forstrækeren jeg har er en Harmann / Kardon 3380 i stereo. Den har jeg haft en del år og har altid været glad for den - så det ville være rart at beholde den - men samtidigt kan jeg se af den begynder at mangle mange af de nye indgange såsom HDMI mv. Nogle anternativer til den hvis jeg overvejer at skifte ?- skal jeg skifte bør jeg nok overveje en surround recivere. men det er ikke et must. Mit buget er så lille som muligt - men omvendt så ved jeg godt det er svært at få det hele uden at betale for det. Havde nok regnet med + / - 3.000 kr pr højtaler.
håber i kan hjælpe lidt. EDIT: Link: DALI IKON 5 http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/gulvfront/dal i_ikon_5_hoejttaler_valnoed.htm DLS 55: http://www.tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=28& amp;product_number=1328021 med venlig hilsen Anders Fyllgraf Redigeret af Fyllgrafen - 06-August-2008 kl. 19:35 |
|
![]() |
|
Fyllgrafen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Hej alle var lige forbi Hifi klubben i dag. Der spillede de op med Ikon 6 i dag - dem blev jeg godt nok lidt forelsket i. Men jeg er stadig intr. i at høre hvilke andre modeller der kan være jeg bør overveje. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12437 |
![]() |
Du skal da forbi TC og høre DLS R55? Ud fra hvad jeg har fåët fortalt er det absolut bedste ydelse under 10 eller sågar 20k for et sæt...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |