|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() Sendt: 06-August-2008 kl. 07:48 |
Så er der sku nye woofere på vej fra Velodyne til mellemklassen. Og de ser da meget gode ud, glæder mig til at høre nogle tests af dem, for jeg kunne da godt finde på at invisterer i en af dem. Link til Vassago HiFi: http://www.vassagohifi.com/products//velodyne/impact.html
Ja jeg kunne altså ikk lige finde ud af hvordan en nyhed blir posted på forsiden, så jeg smed den altså herind :) Håber det er ok
Redigeret af kerovan - 06-August-2008 kl. 07:51 |
|
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jo men du kan såmænd ikke indsætte på "Forsiden". Den kan kun administrator (Lars og Hummelmose). Så jeg forstår godt dit problem |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
ser dælme fine ud - vil passe super til min stue/setup - gad vide om de er til noget?
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() |
Ja jeg glæder mig sku lidt til at læse nogle reviews af dem, især Impact 10". Den ville nemlig passe godt i min stue.
Men gad vide om det er en nogle Christian fra CSN kan skaffe ? eller om han kun forhandler "CHT, SPL, og DD" serierne |
|
Højrup Polering
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Ååååhnej, min stue ville de SLET ikke passe ind i oo27, de passer da til alt Edit=...bare ikke til min tegnebog Redigeret af Breddam - 06-August-2008 kl. 10:22 |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Jep
Vi har bestilt et ordentligt læs hjem, nærmere info følger når de er landet ![]() |
|
![]() |
|
daemon_ninth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
De ser bestemt interessante ud! Hold os endelig informeret når de engang er i på lager.
Overvejer allerede den Impact-12"! |
|
![]() |
|
![]() |
Det glæder vi os til
|
|
Højrup Polering
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |