|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jesper Broberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 23-Juli-2008 kl. 09:15 |
Der har tidligere været noget skriveri om at der skulle komme en afløser til Sony's DA5300ES her i August 08. Er der nogen der kender noget til om denne afløser (DA5400ES) rent faktisk er på vej ud i butikkerne og i så fald om der findes nogen data på den endnu? Syntes at det virker en smule underligt, at vi snart er i slutningen af Juli måned og der stadig ikke er kommet nogen information ud omkring denne model, hvis den skal lanceres indenfor den næste måned... |
|
![]() |
|
b-nisse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Hej Jesper, Den skulle være på vej. Jeg har netop set en test af den på www.areadvd.de |
|
SAMSUNG - ONKYO - HARMAN/KARDON - PS3
|
|
![]() |
|
Jesper Broberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Hej "Nisse", Det er så en test på den "gamle" model STR-DA5300ES som kom sidste år, spørgsmålet gik på om der er nogen der kender noget til om der skulle komme en afløser for denne model her i August, som tidligere annonceret... det er den model der hedder STR-DA5400ES. Der skulle komme en afløser til STR-DA4300ES her i Juli måned, ved navn STR-DA4400ES og det har så været annonceret at der skulle komme en afløser for 5300 her i August også... så det er den model (5400) jeg er på udkig efter informationer om :-) Mvh. Jesper |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() |
Hej Jesper Jeg tror desværre at de release dates kun gælder USA. Bladene er nok faldet af træerne, før de kommer til Danmark. :-(
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej "Jwin", er egentlig også mest interesseret i og få data på den nye 5400 i første omgang idet jeg skal vurdere om der er noget spændende i den, som er værd at vente på, fremfor at investere i 5300 nu her... Mvh. Jesper |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() |
Googlede lige efter en manual til 5400ES. Ingen brugbare hits. Prøv at holde øje med www.avsforum.com. De har en del info om de AVR'ere Sony har releaset. F.eks 4400ES.
|
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Der står specs på whathifi... STR-DA5400ES - £1500 - available August |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Der er en test af DA5400ES i det nyeste nummer af Hifi News De er yderst positive og siger, at den er markant bedre end 5300ES, skulle være tunet på lydsiden til europæiske ører... Jeg kan ikke finde testen online, har set den i Hifi News på biblioteket. |
|
![]() |
|
![]() |
Super! Må lige ud og se om jeg kan finde det magasin ét eller andet sted... :-)
|
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Tjekkede lige, det er i september 2008-udgaven af Hifi News
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var godt nok tidligt at den er ude... sikker på det??
|
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Det udkom for en lille uge siden... Kilde: http://whathifi.com/TheMag/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |