|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oecon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() Sendt: 27-Juli-2008 kl. 18:08 |
Jeg håber der en venlig sjæl der kan hjælpe med nedenstående. Jeg har en Onkyo 606 og en Dali Forte Subwoofer. http://www.dali.dk/int/page191.aspx?sub=213&prod=41 Jeg kan indstille lydniveau & Crossover Frequency på subwoofer, men Onkyo'en indstiller jo niveauet via Automatic speaker setup. Mit spørgsmål er om jeg blot skal indstille lydniveau & Crossover Frequency på ½ styrke? (og så evt. skrue op hvis Onkyo'en ikke kan finde subwooferen ifbm. Automatic speaker setup) - eller om jeg skal sætte dem begge på maksimum og så lade Onkyo'en sætte niveauet? På forhånd tak. |
|
Panasonic TH-42PX80E
Onkyo TX-SR606 Oppo DV-983H DALI Piano Noble 5.1 (Ambient, Vocal & Forte) DALI Silver Wave II-kabler |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |