|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() Sendt: 20-Juli-2008 kl. 21:42 |
||
Hej jeg vil gerne bruge min retur ret (14 dage) og sende en Reciver (Pioneer VSX-LX60) retur til tyskland, men hvordan gør man det ? jeg fik den leveret af DHL ringer jeg til DHL og får dem til at hente den, eller går jeg på posthuset
cheers
RIGHT OF RETURN: |
|||
Pioneer PDP-LX5090
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Det er i virkeligheden op til dig selv (og din pengepung). For du betaler selv porto ved retunering. I hvert fald herhjemme, men det er næppe anderledes for varer købt i Tyskland. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
||
ja det havede jeg også regnet med, men hvad er billigst - DHL eller POST DK
tak |
|||
Pioneer PDP-LX5090
|
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
eller du kunne sælge den til ham her
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Post DK er normalt billigst. Men check med firmaet hvad deres regler er. Tænker på om der er nogen deadline i forhold til deres modtagelse, da normal post er langsommere end de dyrere kurerer (som DHL) /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
Der er mange som ikke tænker over det.. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
hoved årsagen er at den er faldet i pris, fra 999EUR til 749EUR inden for mine 14 dages fortrydelses ret så har givet dem muligheden for at refunderer diferencen ellers får de den retur men DHL var en uge om levering så det kan vel næsten ikke blive dårligere med POST DK eller
cheers |
|||
Pioneer PDP-LX5090
|
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
||
Pas på ! Jeg brændte næsen på at returnere et Samsung plasma til en Tysk netbutik. Netbutikken insisterede på,at der var tydelige brugsspor på produktet ved modtagelsen. Og de forbeholdt sig retten til at bonne mig for et betydeligt beløb.Efter en temmelig opslidende kommunikation ikdgik vi et kompromis, (- men det kostede ! !) |
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
Er det besværet værd for at få 1100 tilbage - fragtomkostninger? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
1100 ? 250 EUR = 1900 DKR = 25% og så har jeg jo givet dem muligheden for refunderer diferencen ellers køre jeg bare uden reciver, og mine høretlf. direkte i TVet så ja helt sikkert
cheers |
|||
Pioneer PDP-LX5090
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
Går ikke udfra at det var tilfældet her?
Tror du egentlig at de vil godtage at tage den tilbage? |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Hvordan skulle det stride imod reglerne ? At så returreglen nok mere er møntet på, at man har mulighed for at tjekke produktet, end det er ment som en prisgaranti, det er så en helt anden snak. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |