|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
![]() Sendt: 21-Juli-2008 kl. 08:34 |
jeg har lige købt en onkyo tx-sr606 og til den leder jeg efter nogle højtalere, de skal ikke være særlig dyre. har kigget lidt på de her 2. fra harbosound HarboSAT10 HVID fra hifiklubben http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/gulvfront/arg on_6140_hoejttaler_ahorn.htm ville det være dumt at købe et et af sættene?
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Jeg ville snuppe det Harbo sæt, da det lyder bedre end de argon sæt
![]() |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Harbosound SAT10 vil være det bedste køb, hvis du havde en subwoofer. Men det er satellit højttalere, som kræver en subwoofer for at fungere foprnuftigt. Uden den vil de være for tamme at lytte til. Hvad er dit behov og hvad er prisloftet ? /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
![]() |
jeg vil sige højst 3000kr gerne under. Har du ellers nogle andre gode forslag til en fornuftig højtaler?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Jeg ville overveje at købe nogle brugte. Du vil komme langt for 2000 kr på brugtmarkedet, og ende med en løsning der er meget bedre. Men skal du udvide til surround senere? For så skal du også tage højde for det allerede nu, ved at vælge højttalere der fås center og baghøjttalere til. Især centerhøjttaleren er vigtig, at den matcher de to fronter i klang. Men det er også en fordel at baghøjttalerne gør det. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
skal have surround men det er først om laaaaaaaaaaang tid. men faldt over dem her fra sytem audio. http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=7470 |
|
![]() |
|
![]() |
De ser fornuftige ud - og prisen er god. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Du kan også være kreativ, og købe baghøjttalerne til dit kommende surround nu. Bruge dem til stereo nu, og så supplere med front højttalere og center højttaler senere. Så kunne du kigge på Focals højttalere, eksempelvis Focal Chorus /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
ja det var måske en god idé og det jo halv pris
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |