Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Haddoc
Ny bruger
Oprettet: 16-December-2007
Status: Offline
Point: 13
|
Emne: Demonstration af KEF Sendt: 14-Juli-2008 kl. 21:00 |
Hejsa alle sammen
Er på jagt efter et nyt surround system og faldet lidt
for KEF KHT 3005 og 5005 da systemet skal have en høj WAF. Er der nogen som
kender et sted hvor man kan få en demonstration af nævnte modeller?
|
 |
A_Nielsen
Guld medlem
Oprettet: 27-April-2008
Sted: Denmark
Point: 754
|
Sendt: 14-Juli-2008 kl. 22:05 |
Hos csn-teknik
|
|
 |
Haddoc
Ny bruger
|
Sendt: 14-Juli-2008 kl. 22:22 |
Bor i Aalborg.
Ingen forhandlere deromkring eller måske i midtjylland?
|
 |
zirio
Redaktionen
recordere.dk teamet
Oprettet: 11-Juni-2007
Point: 878
|
Sendt: 14-Juli-2008 kl. 23:51 |
Han kører gerne til Ålborg, hvis det er! Han er jo kendt for at køre rundt i hele Danmark -
|
 |
Haddoc
Ny bruger
|
Sendt: 15-Juli-2008 kl. 00:29 |
haha synes godt jeg har læst noget om det  Men jeg regner næsten med at købe i Tyskland hvis det endelige valg skulle blive KEF. Så synes det ville være at udnytte manden. Jeg har hørt at servicen skulle være fantastisk, men prisen betyder mere for mig.
|
 |
Hans j
Guld medlem
Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
|
Sendt: 15-Juli-2008 kl. 08:15 |
Haddoc skrev:
haha synes godt jeg har læst noget om det 
Men jeg regner næsten med at købe i Tyskland hvis det endelige valg skulle blive KEF. Så synes det ville være at udnytte manden. Jeg har hørt at servicen skulle være fantastisk, men prisen betyder mere for mig.
|
Men det er ikke, at udnytte folk, hvis det er en fra lokalområdet som demonstrere det for dig, hvorefter du køber det i Tyskland ? 
|
 |
Haddoc
Ny bruger
|
Sendt: 15-Juli-2008 kl. 10:21 |
Hans j skrev:
Men det er ikke, at udnytte folk, hvis det er en fra lokalområdet som demonstrere det for dig, hvorefter du køber det i Tyskland ?  |
Synes jeg bestemt ikke hvis det er noget som står fremme. Skal man føle sig skyldig for at gå ind i butik uden at købe noget?
|
 |
Hans j
Guld medlem
|
Sendt: 15-Juli-2008 kl. 13:25 |
Haddoc skrev:
Hans j skrev:
Men det er ikke, at udnytte folk, hvis det er en fra lokalområdet som demonstrere det for dig, hvorefter du køber det i Tyskland ? 
|
Synes jeg bestemt ikke hvis det er noget som står fremme. Skal man føle sig skyldig for at gå ind i butik uden at købe noget?
|
Nu nøjes du jo ikke med at kigge på dem, går ud fra du nok bliver ekspederet og får demonstreret hvordan de spiller musik og virker i surround. Du går jo bevidst efter at få demonstreret et produkt du på forhånd har bestemt dig for at købe et andet sted.
|
 |
MortenKBH
Guld medlem
Oprettet: 06-December-2006
Point: 751
|
Sendt: 15-Juli-2008 kl. 13:28 |
hold nu op med at være så pisse moralske , jeg synes også det ville være synd at få Christian helt derover - men fint at du gør det tingene klart.
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53
NAD 356 BEE med indbygget DAC
Sonos Connect
B&W DM685
|
 |
furious jt
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
|
Sendt: 15-Juli-2008 kl. 13:35 |
Inden jeg købte mit pio tv, var jeg da inde i expert for lige at se på deres gamle model 508.
Jeg har aldrig set nærmere på plasma tv, så derfor måtte jeg jo hellere lige tjekke det ud, inden jeg smed 24.000 afsted.
Der kom en sælger og begyndte at fortælle alt mulig og demonstrere nogle ting. Fint nok tænkte jeg, så kan jeg da lige se hvad det duer til. Skulle jeg have stoppet ham og sagt at jeg ingen intentioner havde om at købe hos ham?
Har jeg udnyttet Expert ved ikke at købe et gammelt tv hos dem til 26.000kr når jeg kan få den nye model til meget mindre incl udstyr osv?
Redigeret af furious jt - 15-Juli-2008 kl. 13:35
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 15-Juli-2008 kl. 13:38 |
MortenKBH skrev:
hold nu op med at være så pisse moralske , jeg synes også det ville være synd at få Christian helt derover - men fint at du gør det tingene klart.
|
Enig - det kan man simpelthen ikke.
Vi har så grueligt travlt med at forvente ærlighed og service fra de leverandører som vi benytter.
Ærligheden bør vel også gælde den anden vej. Ellers så jeg ikke få tingene til at hænge sammen
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Hans j
Guld medlem
|
Sendt: 15-Juli-2008 kl. 13:41 |
Hother skrev:
MortenKBH skrev:
|
Enig - det kan man simpelthen ikke.
Vi har så grueligt travlt med at forvente ærlighed og service fra de leverandører som vi benytter.
Ærligheden bør vel også gælde den anden vej. Ellers så jeg ikke få tingene til at hænge sammen
|
Som jeg læser det mener han, at jeg er "pisse moralsk". Det hænger nok sammen med min alder/opvækst .
|
 |