|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() Sendt: 15-Juli-2008 kl. 21:05 |
Hej Var lidt i tvivl om hvor jeg skulle placere denne tråd, men bestemte mig for her, da jeg mistænker min Onkyo receiver er defekt. Nogen guldkorn? er mest indstillet på at investere i en ny receiver, dog kunne jeg godt tænke mig, at være helt sikker på det er den der driller før jeg bestemmer mig. Redigeret af ridderdk - 15-Juli-2008 kl. 21:07 |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Prøv at holde video4 inde og tryk på power.
Så kommer du i ind i den "hemmelige" menu, måske kan du ændre nogle af disse ting så billedet bliver ok ? |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Tusind tak Hans,
Jeg har googlet i flere måneder uden held. Hvor i alverden har du fundet det menu fif??? Men punkt 4, "Video Upconverting" her var der 2 valgmuligheder "480i" og "480p", den stod til "480i". Jeg satte den til "480p", trykkede på setup, skiftede tilbage til video2 som min dreambox er koblet på, og VOILA! Også min PS2 viser nu billedet med de rigtige farver, og på fjernsynet som hele tiden har haft et fint billede, her kan jeg ingen forskel se. 1000 point til dig! ![]() |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Det var så lidt.
Jeg har selv sådan en fætter, inden jeg købte den undersøgte jeg en del og i min søgen på nettet faldt jeg over denne hemmelige menu. Den har faktisk et par mere som aktiveres på samme måde: Kildeknap holdes ind og tryk på power, men pas på: jeg mener DVD + power nulstiller den, så skal du igennem hele opsætningen igen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |