|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 10-Juli-2008 kl. 16:58 |
Hej med jer! Her kommer så spørgsmålene: Redigeret af Strange - 10-Juli-2008 kl. 17:03 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Nogen må vide det? (Er specielt interesseret i spørgsmål 2?)
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
1. prisen er uden baghøjtalere. 2. ja, en dvd med dolby digital eller dts, bliver også afspillet som digital lyd. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Super - mange tak.
dvs. den faktisk bare afspiller det i det gamle 5.1 format kendt fra gamle surroundsystemer ikke? Og har du nogen idé om, hvad de 2 baghøjttalere koster stk.? Redigeret af Strange - 10-Juli-2008 kl. 18:14 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
helt rigtigt, alle de gamle og de nye lyde, på både dvd og blu-ray. jeg kan ikke huske, at have set prisen på baghøjtalerene. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
OK, tak for hjælpen Flemming! Et stort fem tal herfra til dig
![]() Jeg kunne forestille mig at baghøjttalerne max koster 1000 kr. stk. Men hvis andre ved mere præcist hvad de koster ville det være fedt, hvis I lige gad skrive... |
|
![]() |
|
![]() |
tak tak. er det fem på 12 skalaen. du kan finde dem her, 800,- for et sæt. men hvis de skal være trådløse, så er det 2000,- ialt. så 1000,- pr stk passer meget godt. http://shop.ccproshop.dk/product.asp?product=137257 edit: det skal lige siges, at jeg ikke kender denne butik. men det var lige der jeg fandt dem. Redigeret af flemming larsen - 10-Juli-2008 kl. 18:37 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Weltklasse...Tak skal du have. Hvis det engang i fremtiden bliver det, så tror jeg nu bare jeg tager med kabler. Har aldrig forstået det der med trådløs, tingene skal jo alligevel have strøm fra en kontakt...eller er jeg helt afsporet? Måske den lille dims bare skal stå et eller andet sted og have strøm og så udsender signalet... Hørte bare engang at det var noget værre juks.
Redigeret af Strange - 10-Juli-2008 kl. 19:57 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |