|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Remmo87 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 23-Juni-2008 kl. 12:57 |
Hej Surround experter.
Jeg vil gerne ud og have noget surround til mit TV som er LG 42LC45. Jeg ved ikke så meget om det og er bestemt ikke særlig kritisk når det gælder lyd. Vil bare gerne have noget der er ok for pengene som max må ramme de 1500. Jeg har set man bla kan få: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=147529&a mp;a mp;searchArea=&Soegeord= Er det noget der er noget som helst værd og er det til at tilslutte mit tv? eller skal jeg bruge andre ting til det? ja jeg skal vel også bruge en forstærker.... gerne en meget billig en :D på forhånd tak Redigeret af Remmo87 - 23-Juni-2008 kl. 13:00 |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
Hmm det bedste råd til dig som kun har 1500 at købe komplet surround for er vel egentlig: "Lad være" - alternativt kig på noget brugt Man kan ikke få noget fornuftigt nyt for de penge? Start med at kigge efter noget brugt - start eventuelt blot med en stereoløsning, hvis pengene ikke lige findes til den komplette løsning - det bliver du meget mere glad for, fremfor at spilde 1500 på en papkasseløsning. Jeg er sikker på at du kan finde en god brugt løsning, hvis du bruger 1500 på at købe en brugt surround-receiver og et par "fornuftige" fronthøjttalere til den pris. Derefter er det blot om at spare lidt mere op, så der kan blive til de sidste højttalere og med tiden en sub. Der findes desværre ingen super billige løsninger til god lyd, men man når langt, hvis man køber brugt
Nikolaj |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Tja det er svært om det bedste råd er at lade være. Mit råd vil nok være at tage ud til en forretning som elgiganten, fona eller expert, de har alle sammen billige surroundsæt, og så kan du selv vudere med dine egne ører om du syntes lyden er ok, i den prisklasse, eller om du vil vælge at bruge lidt mere og få noget bedre. For som du selv siger så er du ikke særlig kritisk ang. lyd, så det kan jo være du syntes et sæt i den prisklasse lyder udmærket til dit behov. Men det bedste er at prøve at lytte dig frem, først besøge et af de nævnte evnt. og hører hvad de har, og så prøve at besøge en forretning som hifiklubben, der kan du få god lyd for rimelige penge. For jeg tror ikke du får nogen herinde til at sige at du skal købe sådan et sæt, det vil alle nok fraråde dig...
![]() |
|
![]() |
|
Deucalion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Jeg har ikke selv forstand på lyd, og har aldrig brugt de store summer på det. Jeg ville dog gerne have surround til mine film og spil, og valgte denne løsning: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=101822 Som nævnt har jeg ikke forstand på lyd, men synes selv at ovennænvte anlæg giver en god surround-fornemmelse, uden at det slår bunden ud af budgettet.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja Z5500 er da en brugbar løsning hvis pengene er små. Vil absolut ikke anbefale at købe et pap anlæg i Elgiganten eller Bilka. De 1500,- er kun nok til et smart udseende her. Indholdet er noget juks
![]() |
|
![]() |
|
Remmo87 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Ok tak for svarene. Jeg vil kigge efter noget brugt eller spare lidt op.
|
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Har selv haft logitech z5500, og til den pris spiller det rigtig godt - tror ikke du får noget bedre til den pris
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |