|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||
Bla Blasen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 16-Juni-2008 kl. 13:24 |
|||||||||||||||||
Er der nogen som har set Experts tilbud på surround anlæg ? Kan det anfales dette anlæg ? Hvad med højtalere ? Kan måske opgradere dem senere hvis nødvendigt ? Har et Panasonic 46" PZ85E, CanalDigitals HDTV box (med HDD), og en Philips DVD/HDD. Efter hvad jeg kan læse på denne side http://www.cinemagic.dk/shop/harman-kardon-cinedrive-3815p.h tml Indeholder dette system
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|||||||||||||||||
Ang. højt. så har jeg haft dette Harmon Kardon HKTS 11 sæt, dog ikke i sort men i sølv. - og jeg kan ikke anbefale det. Lyden er alt for lukket og alt lyder kedeligt på dette sæt. Også Subwooferen, selvom den er ret stor fysisk, så spille den ikke dybbas, den brummer bare. Så mit råd herfra lad vær, find et andet sæt højtalere.
|
||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |