|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
basco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2005 Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 12-Juni-2008 kl. 13:12 |
Hejsa,
står og skal bruge et nyt anlæg til almindelig tv-kiggeri og så selvfølgelig til musik. jeg er ikke lydentusiast, så jeg er ikke vild med at skulle slippe mange tusinde kr. for et anlæg. Jeg fandt denne http://www.kortlink.com/free/MD som ser meget fin ud. Er der nogen kan fortælle mig, om det kunne være et fint lille anlæg til almindeligt brug? |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Har hørt det ude i en butik, og der lød det rigtig godt. Nu det jo ikke nemt at høre i en butik, da rummet er kæmpe, og intet er som hjemme i stuen. Men alt i alt plejer de at være gode. Højtalerne og sub syntes jeg lød pænt. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
GadgetFreak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2004 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Jeg havde oprindelig kig på A 102 HCS 5 til mit setup, men efter at have hørt dem i en butik, sammenlignet direkte med A 402 droppede jeg den ide. Jeg kan ikke sige om 402 var "vildt" gode, men de var i hvert fald langt bedre end 102.
Jeg var nu mest vild med at 102 kunne fås i hvide ![]() Men som sagt, det var i en butik og udenomsstøj osv., men jeg synes man kommer rigtig langt for (din fundne) pris med både lille dvd-receivere og design højtalere og sub. - Sebastian |
|
![]() |
|
basco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2005 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Mange tak for input! Det er super fint. Tror jeg hopper på det anlæg så. Kan vist ikke gå helt galt til de penge :D
Tak for hjælpen. ![]() |
|
![]() |
|
GadgetFreak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2004 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
De fik i øvrigt pæn omtale i What Hi-Fi? 06/2008 i en mini-test (Jamo A 405 HCS 5). De vandt ikke, men 4/5 stjerner og sættene kostede alle 600 pund, kun for højtalere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |