|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
fissan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2008 Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 03-Juni-2008 kl. 00:13 |
Hej, Efter at have kigget og overvejet meget om det var indbyg jeg ville have, er jeg dog istedet kommet frem til den konklusion at det nok bliver en mere standard løsning istedet. Jeg vil gerne høre om meninger om valgene evt. om egne erfaringer, eller forslag til andre valg. Jeg har valgt udfra at designet skal være enkelt og lige til, matche hinanden, samt have en efter sigende udemærket lyd. Prisen på mit kommende setup er mere eller mindre ligegyldig, bare design og kvalitet er i top. Det kommende setup skal stort set kun bruges til film og musik dvd'er samt lidt alm. musik i ny og næ. Forslag: Denon Blueray: DVD-3800BD (Købes når den kommer) B&W Front: XT4 Black B&W Center: XTC Black B&W Baghøjtaler: XT2 Black B&W Sub: PV1 Black TV: Pioneer Kuro 5090H Remote: Logitech Harmony 1000 Advanced Universal Kabler: Intet overvejet endnu, forslag tages imod med kyshånd! Redigeret af fissan - 03-Juni-2008 kl. 13:12 |
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
jeg har en del Clicktronic kabler til salg hvis det var noget...
|
|
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100 Samsung SMT-H3126 Integra DTR-50.2 |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
![]() |
Ja, det kan man se. Du har sku' den store tegnedreng fremme. Respekt! |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det er uden tvivl nogle super ting du har valgt...!!
Fjernsynet er jeg enig i, blu ray er jeg også enig i (dog skal du være obs på at Onkyo måske også smider noget på gaden, som har flere features end Denon'en). Højtalere, det handler jo meget om smag og behag, men jeg ville nu også tage et smut forbi KT-radio, TC og Hififorum/Topsound for at se hvad de har at byde på. Reciever, samme som ovenstående om højtalere! Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Receiveren gårdu ikke fejl af. Jeg har Denon 3808, den er jeg utrolig glad for. Spiller suverænt. Men måske du skal overveje også at købe en CD afspiller, fx. Denon DCD1500AE. Men det afhænger selvølgelig af hvor meget du lytter til CD. |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
fissan, Du vælger nogle rigtig gode enheder som du ikke går galt i byen med! Hvad angår design, det er jo smag og behag, jeg bryder mig ikke om Denon's design, men igen du bestemmer Jeg har valgt en Pioneer VSX-LX70 Receiver til min Pio 508, den spiller fremragende med masser af power. Der kan man i mine øjne sige at det matcher, men igen, smag og behag Denon's nye Blu-ray afspiller er, ud fra billedet, ret grim faktisk Men igen, det er fremragende hardware du køber uanset hvad! /Halsted |
|
![]() |
|
fissan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2008 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Har fået lov af en forhandler at låne højtalere og forstærker med hjem inden jeg køber. Overvejer også at få dem til at sætte det op i butikken istedet, og lytte til det der. |
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
du skal da have det med hjem.. så får du mere reel test i de rigtige omgivelser.
|
|
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100 Samsung SMT-H3126 Integra DTR-50.2 |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
meget enig med nybym, Tag det med hjem! /Halsted |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har faktisk kigget på Pioneer's LX 70, samt deres S-LX 70 ( http://www.pioneer.dk/dk/products/42/99/161/S-LX70/index.htm l) men da det alligevel stort set skal stå skjult, samt valget er faldet på gulvhøjtalere, så synes jeg B&W er en pænere løsning. Desuden håber jeg at lyden også er bedre! |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad angår Performance er Denon Receiveren bedre, og når du er kompromisløs og du ikke er voldsomt optaget af design eller WAF at forholde dig til På højtalersiden vil jeg ikke vælge pio, dertil er B&W simpelthen for godt! Det er primært på Receiver og BD afspiller jeg har andre preferencer. /Halsted
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Når du alligevel har et Frislev møbel så kan udsenet på din kommende reciever jo være fuldstændig lige meget - det vigtigste burde da også være performance, lyd og alt det gejl. I say go for it. Dit Frislev møbel vil alligevel stå der og se fint ud. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |