|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Autocadster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 27-Maj-2008 kl. 00:22 |
Er der nogen løsning på at, Samsung HT-P1200 ikke kan afspille "sikkerhedskopierede" dvd film ? Der kommer denne meddelse hver gang "Play prohibited - please check disc" og da jeg har købt mit system brugt i den blå avis, ja så har jeg ikke rigtigt nogen mulighed for returret, men sælger glemte vist at fortælle mig det |
|
Med venlig hilsen
Autocadster /2620 |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Det lyder nærmere som om om at forældrekontrollen er slået til. Prøv og led i opsætningen omkring denne funktion. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
Autocadster ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Kan afspille alt andet end brændte dvd'ere, men sagtens brændte musik/mp3 cd/dvd'ere...
|
|
Med venlig hilsen
Autocadster /2620 |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Har du prøvet om den kan afspille originaldvd'er fra andre regioner? Det kan nemlig godt tænkes at den ikke kan afspille kopierne, hvis dit program er sat op til at lave dem regionsfrie. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
Det er muligt at få den til at spille back-up dvd,de skal bare brændes på en bestemt måde.det har været oppe i dette forum før,prøv at søg på det. |
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
Jhones ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Jeg har også haft det samme problem med det anlæg da jeg fik det og igen da jeg købte SAMSUNGS TXQ 120 anlæg. Jeg gør det at jeg læser filmen ind på computeren hvor der ligger følgende programmer ANY DVD og CLONEDVD2 http://www.slysoft.com/da/clonedvd.html Og i Any dvd skal du fjerne afmærkningen i indstillinger hvor der står gem CSS koder. Når du så har indlæst dvd en så lukker du begge programmer. Så skal du have fat i NERO RECODE og indlæse filmen og brænde den med laveste hastighed . Det lykkes for mig Redigeret af Jhones - 27-Maj-2008 kl. 11:23 |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
For mig lyder det som piratkopier du har gang i ? Dette er slet ikke tilladt, at diskutere på dette forum!!!!
|
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
kunne jo være sikkerheds kopier
![]() |
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
Jhones ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
jeg har hørt at man gerne må lave sikkerhedskopi af sine købte DVDér
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Så må du jo bruge din originale eksemplar - og gemme sikkerhedskopien til du en dag får en ny afspiller |
|
![]() |
|
![]() |
[/QUOTE] For mig lyder det som piratkopier du har gang i ? Dette er slet ikke tilladt, at diskutere på dette forum!!!! [/QUOTE] Det er muligt det lyder sådan for dig, men her snakkes om sikkerhedskopierede dvd film... Redigeret af Autocadster - 27-Maj-2008 kl. 13:03 |
|
Med venlig hilsen
Autocadster /2620 |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
For mig lyder det som piratkopier du har gang i ? Dette er slet ikke tilladt, at diskutere på dette forum!!!! [/QUOTE] Det er muligt det lyder sådan for dig, men her snakkes om sikkerhedskopierede dvd film... [/QUOTE]Hvorfor sætter du så sikkerhedskopierede i citationstegn ? Men du må heller ikke bryde kopisikringen for at lave "sikkerhedskopier" til at afspille i din normale afspiller. Åndsvag lov men sådan er den ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |