|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ticarno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 15-Maj-2008 kl. 18:56 |
Hej Jeg er på jagt efter en ny surround receiver der understøtter alle de nye HD formater. og som selvfølge kan 7.1 (kan vel ikke undgås) Jeg har haft kig på en masse modeller primært Onkyo, Denon, Yamaha, Marantz og Pioneer. Nu arbejder jeg tilfældigvis i en Fona, så jeg har jo en hvis personale pris på enkelte produkter (pioneer, yamaha samt Onkyo. Mine foretrukne er Onkyo 805 (har kun hørt godt om den) til 7500 kr. samt Yamaha V-1800 til 6500 kr. Pioneer vil jeg ikke rigtig overveje da jeg mener Onkyo ville være det bedre valg. I må meget gerne poste hvis der er nogen, der har et bedre valg. |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Hej T
Jeg har hørt godt om Onkyo, Marantz og Denon.. Jeg vil selv anbefale Onkyo, da jeg klart finder den (dem) super gode!..Både surround og stereo-mæssigt!..Men hvis du arbejder i Fona, så er det bare at låne den med hjem og se ad, det er jo ideelt ![]() Mvh Zirio CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordøst |
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
forhandler fona Onkyo?
|
|
![]() |
|
Ticarno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Nej ikke normalt.. men da jeg skrev Onkyo under vores leverandør service, dukkede et firma op der hed Dansk audio system. jeg gav dem et kald for at forhøre mig om onkyo, og efter lidt snak fik jeg forhandlet mig frem til 25% på alle deres modeller Derfor kan jeg desværre låne den først
|
|
![]() |
|
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Hej Ellers kan du bare købe i Tyskland det fungere perfekt. Jeg har lige handlet med ATV24.de jeg lavede en bankoverførsel til dem på 6300kr det var inklusive fragt og jeg modtog 14 dage efter reciveren. Jeg lod den stå i 14 dage på spistbordet i udpakket stand for at al fugt var ude af den, før jeg sluttede den til strøm. Det er iøvrigt en Onkyo 805 jeg har købt, den er sat til en PS3 med hdmi det fungere perfekt, jeg har dog svært ved at få min PS3 sat til mit trådløse netværk, så jeg kan få den opdateret, men det er en hel anden snak. |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Ticarno, Onkyo, Marantz og Yamaha er de bedste mærker performance mæssigt. Dog er Pioneer LX modellerne også fortrinlige. Jeg har selv købt en og er ovenud tilfreds. Det kommer meget an på hvad du skal bruge forstærkeren til. Pioneer f.eks. har en del multimedia funktionalitet bl.a. DLNA streaming (Musik) som en del af de andre forstærkere ikke har. Desuden har den en deljlig Ipod interface som jeg bruger og det virker helt perfekt. Desuden er der også WAF at tage stilling til /Halsted
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |