|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() Sendt: 15-Maj-2008 kl. 18:33 |
jeg står og skal købe en Onkyo 875 reciever. Jeg foretrækker at købe i tyskland og med mit Visakort. Mne hvilke forhandlere kan I anbefale, mht levering, evt reklamation?
|
|
![]() |
|
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
TECHNIKdirekt.de har et godt ry blandt flere brugere. Du kan finde din reciever her: http://www.technikdirekt.de/main/en/audio/hifi/receiver/2115 54/-/Article.html?
|
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
hvad med Medianess.de? nogen som har erfaring med dem?
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg har også selv prøvet Technikdirekte.de.. jeg var odt tilfreds, men jeg har ik haft problemer med det jeg købte, så ved ik hvordan de er til sådan noget.
|
|
![]() |
|
![]() |
ingen som har erfaring med dem?
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Prøv at søge på medianess i hele forummet. Jeg mener de har et godt ry.
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Hej Jeg har lige købt en Onkyo 805 ved ATV24 i Tyskland. Jeg betalte med Bankoverførsel. 14 dage efter jeg bestilte den på nettet havde jeg den, og den virker upåklaglig |
|
![]() |
|
Abaddon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Jeg har købt fra technikdirekt.de og de er ikke de billigeste, men super service, jeg købte en LCD som der var noget ivejen med så jeg talte med dem og det endte med at vi aftalte de sendte en ny LCD og den fragtmand der kom med den tog så den første LCD med tilbage så jeg havde en LCD hele tiden, der var ikke noget med at jeg først skulle sende den LCD jeg fik først tilbage og så vente et par uger på at de undersøgte den og alt muligt.
Så jeg vil helt klart købe fra dem en anden gang. Jeg betalte forresten med mit Visa kort. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg regner med at bestille i dag hos Medianees.de
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Jeg har før købt hos Medianess.de, det gik okay. |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Husk at tjekke at de er aut. Onkyo forhandlere i Tyskland
![]() Der er en del kunder der har købt Onkyo i tyske netbutikker og de viser sig at de kommer fra Polen og Rusland, det er lidt langt at sende dem til rep ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
screenmaxx.de er autoriseret.. nogen som kender til dem?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |