|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Wumse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 29-April-2008 kl. 11:35 |
Hej. Jeg havde for 3 uger siden indbrud i min lejlighed hvor de nuppede mit fjernsyn og surround og det er jeg pænt træt af men som bekendt er der ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget... Jeg har tænkt mig at opgradere stuen lidt med et større fjernsyn og noget bedre surround. Hvis man nu har omkring 25-30kg og gerne vil ha et 50" og noget seriøs lyd kan det så lade sig gøre eller skal man ha en størrere pung op? Jeg skal også ha en PS3 men den ligger ikke inde i det budget.
Kom gerne med forslag og eventuelt hvor det kan købes.
På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Jeg ville starte med at sikre min lejlighed bedre |
|
![]() |
|
Wumse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Alarm er bestilt og bliver sat op inden jeg køber nyt...
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Når du har afsat 18-20.000 til TV så er der ikke meget tilbage til "seriøs" lyd. Jeg vil mene en 20-25.000 til reciever og højttalere før vi snakker seriøs
![]() |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
30K er måske lige i underkanten for der går hurtigt end 15-20K til TV alt afhængig af hvad du er til, og så er der ikke meget tilbage til noget seriøs lyd...
![]() Men man skal jo starte et sted, så når du siger seriøs lyd, hvad mener du så med det...? Hvad har du af krav forventninger til din reciever+HT (du mener vel surround??) og hvad skal du bruge det til osv. osv...??? Så skal jeg da gerne hjælpe... ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm... for mig er 30kg sgu mange penge at kaste efter tv og højtalere... men det er jo nok mit behov der ik er stort nok til et budget på 50kg. Det skal bruges til at høre musik, se film og til PS3. Fandt en side der hedder Harbosound og der var noget : System HS62 højttalersæt til musik og surround til kun kr.4100 og en Onkyo 606 til kr.5495 Er det helt skævt? Jeg kender ingen af delene så måske sidder der nogen med noget viden om disse ting??? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det skulle ikke være helt ringe det sæt...
![]() ![]() Ellers kan jeg anbefale Onkyo sammen med Elac, det er en fantastisk kombination. Se højtalerene her: http://www.elac.com/en/index.html Du kunne evt. kigge på 204.2 til front, CC201.2 til center og så kan du kiige på hvad du vil have som baghøjtalere. De spiller HELT sikkert bedre IMO end HarboSound, og så er det den perfekte kombi med Onkyo. Det vil du ikke blive ked af!! ![]() Af højtaler kabel ville jeg kigge på QED Silver anniversary det er et rigtig godt køb, og passer perfekt til højtalerene og recieveren. Dog har jeg ikke lige helt overblik over hvad det vil koste, men det burde kunne gøres indenfor budgettet!! ![]() Med venlig hilsen Redigeret af Asklepios - 01-Maj-2008 kl. 12:00 |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Super fedt med lidt imput.
Hvem sælger elac i DK? |
|
![]() |
|
![]() |
Det gør CSN teknik, CSO og nogle flere...
![]() Du kan finde alle aut. forhandlere her: www.sas-audio.dk Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
De bedste hilsner
|
![]() |
|
sop4 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
hvis det var mig ville jeg tage en dag fri fra arbejdet, og så tage ind til en hi fi klub, lige når de har åbnet, så har de masser af tid til at hjælpe dig, ( jeg har prøvet det ) om ikke andet så får du en masse gode råd, og ser lidt reffeancer eller høre det, og et godt råd til ! gå så hjem uden at købe den dag, få tingene lidt på plads, lyt , se evt. et andet sted, for så at slå til.
god fornøjelse.... |
|
projector:Optoma HD70
Lærred:rulle 2.5 X 2m forstærker:Pioneer VSX-2014-i DVD:sony BDP s-300 front :Dali 800 bag :Jamo A500 center:JBL ATX10c TV:42"fujitsu Siemens plasma Sub:yamahaYST fsw150 |
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
Synes du skulle droppe at bruge så mange penge på kabler. Køb nogle alm installation kabler til 5 kr pr meter. Jeg er af den overbevisning at disse er mindst ligeså gode.. (mht til lydkvalitet..) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |