recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 vs Samsung Fjernayn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 vs Samsung Fjernayn

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kasper2619 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 vs Samsung Fjernayn
    Sendt: 28-April-2008 kl. 22:51

Har lige købt et Samsung 37 tommers full-HD fladskærms tv(Opløsning på 1920 x 1080 pixels) som jeg så har tilsluttet min PS3 til.

Før havde jeg et 37 tommers "Medialine" (et mærke som primært bliver brugt til erhverv), det er HD-ready og viste grafikken på min PS3 ganske udemærket.(Har stadigvaæk tv'et, står bare i mit soveværelse)

Mit problem er nu at jeg ikke føler at mit nye fjernsyn viser den samme flotte grafik som på det gamle fjernsyn. Har prøvet at skifte frem og tilbage mellem fjernsynene og det giver ikke nogen ændring. Har rebootet min PS3 og ændret på samtlige indstillinger som har noget med skræmopløsningen at gører.

Samtidig kan jeg ikke få min computer op på det nye fjernsyn, hvilket jeg også kunne på det gamle.  Jeg bruger et DVI cabel(altså burde fjernsynet fungerer som skærm), og har prøvet at bytte rundt igen på tverne igen, hvorved det bare virker som om at computeren ikke finder fjersynet)

Hvad skal jeg gører ved de 2 problemer??? Er mest interesseret i en løsning på PS3 problemet da jeg nok godt ved hvordan computer problemet skal løses.

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2008 kl. 23:04

Skal den forståes sådan at den gode grafik du huskede nu ej heller kommer tilbage når du sætter det gamle til igen?

Hvis ikke, hvad er det så du er utilfreds med mht PS3 på din nye skærm? Hvad er det den ikke gør så godt?

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 19:22

Ja det er rigtigt forstået, der er intet der virker som det skal mere........

Er overbevist om at den ikke længere viser den optimale grafik.. Først var jeg i tvivl men da mine venner også bemærkede det uden at jeg havde sagt det til dem var jeg ikke i tvivl mere....

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 19:24

Spiller jeg FIFA 2008 virker grafikken gennerelt meget kornet.... Og går jeg ud i menuen i fifa er skriftstørrelsen ikke den samme som jeg husker...

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 21:07
Hmmm... hvilken opløsning smider du PS3'en ud i?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 22:52
Har prøvet samtlige opløsninger og er som om der ikke rigtig er nogen forskel mellem de 3 sidste opløsninger.... jeg burde jo kunne kører den højeste da mit nye tv understøtter full hd....
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 23:04
men som udgangspunkt kører jeg med 1080p
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 23:05

Det der undrer mig max er at du med det gamle TV ej heller oplever den gode grafik du husker...

Umiddelbart må jeg melde pas - desværre

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 23:53

Og bare iorden...

Lige en sidste info som også er super mærkelig...

Slutter jeg PS3'en til det gamle fjernsyn er jeg ude af stand til at komme ind i PS3'ens hovedmenu, altså den hvor du vælger indstillinger for din PS3 og diverse ting...  Hvilket jeg kunne før jeg skiftede fjernsyn....

Det hele er lidt super mystisk..... Ved ikke om der er gået et eller andet galt for PS3'en da jeg skiftede fjernsyn...

Har også tænkt på om jeg kan have fået fingre i et HDMI kapel der ikke understøtter 1080P????

Eller om fjernsynet bare er fucked.....

Som sagt har jeg også problemer med min computer, som ikke vil komme frem på tv'et selvom den er tilsuttet som på det gamle fjernsyn....

Men jeg må prøve at have fat i forhandlerne som jeg købte PS3'en af og  tv'et af.. Måske de kan hjælpe selvom jeg tvivler....

Men tak for indsatsen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu