|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
cwn9 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 28-April-2008 kl. 00:27 |
|
Så har elgiganten spillet til 399.-kr, hvis man da ellers er hurtig nok.
Link http://paperless.schjarven.no/elgiganten_dk/
|
||
![]() |
||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
|
De har sikkeret udsolgt når man har fri fra arbejde. |
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
![]() |
||
MVIN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 110 |
![]() |
|
Blockbuster reklamere med prisgaranti, så man kan vel presse dem lidt også.
|
||
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
|
||
![]() |
||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
|
Jeg bestilte lørdag aften og kom af med 549,-.
Jeg har lige sendt en mail til dem for at høre om jeg faktisk får det til den billigere pris, da de jo alligevel ikke sender det før i dag. Ellers så tror jeg sgu jeg vil føle mig en anelse snydt - til trods for at jeg sikkert ville betale langt mere end 549,- for at undgå at skulle vente flere dage yderligere på at få spillet ![]() |
||
![]() |
||
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
|
Jeg har bestilt mit på elgigantens hp, til 399,- + levering, så jeg håber satme at det kommer i morgen - det lover de jo!
|
||
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
||
![]() |
||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
|
Hvis jeg kender mig selv ret, så står jeg inde i byen når butikkerne åbner i morgen - så må jeg så se om jeg senere kan få en rimelig pris for det evt. overskydende spil ![]() Jeg er ikke meget for at tage chancen og satse på at det faktisk dukker op med posten i morgen (ting går altid galt på de mest ubelejlige tidspunkter ![]() |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|
bestilt til ca. 320,- fra vg+. kan godt vente 4-5 dage på at spare op til 230,-
![]() |
||
![]() |
||
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
|
nu er prisen på de 550 kr jo ikke lige en pris ret mange giver, slet ikke her inde da langt de fleste har forudbestilt på nettet. Men fair nok du sammenligner med det dyreste du kunne finde, men man kan slippe meget billigere og stadig have det i morgen |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|
nej..? jeg skrev "op til 230,-", dvs. at jeg sammenligner med alle priser som findes imellem 320-550,-
|
||
![]() |
||
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
|
Det var egentligt også min mening, at møde op lidt før åbningstid, men jeg besluttede at jeg hellere måtte passe min uddannelse og spare benzinpengene - og jeg har valgt at det skal sendes om brev, så mon ikke det dukker op i morgen - jeg håber det! ![]() |
||
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
|
Og hvad er "vg+" ? |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |