|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MelanPython ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 29-April-2008 kl. 14:11 |
Hej folkens. Jeg har luret lidt rundt på forummet, og kan se at der er rigtig mange der har spurgt om tips og anbefalinger når de skal ud og købe deres nye lydsystem, men jeg laver nu alligevel en ny tråd, da det gør anbefalingerne lidt mere specifikke, så håber det går :) Jeg er lige flyttet og i den forbindelse blev det gamle stenalder-minianlæg (ad!) ofret til de hellige teknik-jagtmarker, og jeg står derfor og skal have noget nyt. Af tv har jeg et Samsung M86 (Http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le40m86bd.asp) og har desuden en PS3 og en PC (kun lyd) der skal sluttes til. Er ikke så super krævende, men vil nu alligevel gerne have noget der er ok. Havde egentlig tænkt jeg ville have mig noget surround, men selvom jeg ser en del film, er det ikke meget i forhold til hvor meget jeg bruger pc'en til at spille/høre musik/o.l... Så i første omgang behøver jeg ikke et fuldt surround sæt - gode stereohøjttalere er fint, men der skal være mulighed for at udvide senere hen. Det må da også gerne kunne give den en skalle med lidt lækker lyd når man holder fest i ny og næ, men det er selvfølgelig kun sekundært. Det er ikke alfa og omega, men prisniveauet skal helst ikke overskride de 10.000 synderligt meget. Har i noget guf i kan anbefale? :) |
|
"..Happiness is like peeing your pants... Everyone can see it, but only you can feel the warmth.."
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |