Har lige købt et Samsung 37 tommers full-HD fladskærms tv(Opløsning på 1920 x 1080 pixels) som jeg så har tilsluttet min PS3 til.
Før havde jeg et 37 tommers "Medialine" (et mærke som primært bliver brugt til erhverv), det er HD-ready og viste grafikken på min PS3 ganske udemærket.(Har stadigvaæk tv'et, står bare i mit soveværelse)
Mit problem er nu at jeg ikke føler at mit nye fjernsyn viser den samme flotte grafik som på det gamle fjernsyn. Har prøvet at skifte frem og tilbage mellem fjernsynene og det giver ikke nogen ændring. Har rebootet min PS3 og ændret på samtlige indstillinger som har noget med skræmopløsningen at gører.
Samtidig kan jeg ikke få min computer op på det nye fjernsyn, hvilket jeg også kunne på det gamle. Jeg bruger et DVI cabel(altså burde fjernsynet fungerer som skærm), og har prøvet at bytte rundt igen på tverne igen, hvorved det bare virker som om at computeren ikke finder fjersynet)
Hvad skal jeg gører ved de 2 problemer??? Er mest interesseret i en løsning på PS3 problemet da jeg nok godt ved hvordan computer problemet skal løses.