|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Mrjonas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 87 |
![]() Sendt: 22-April-2008 kl. 11:59 |
|
Heysa Jeg har set mig varm på sådan et focal sib sæt + cub. Men jeg er i tvivl om hvilken reciever jeg skal vælge til, kan godt se at onkyo vil være en mulighed, men rent design mæssigt passer den jo ikke sammen med sættet. Cambridge tror jeg ville se fint ud, men de findes så vidt jeg ku se kun i grå, og det vil da også se mærkeligt ud. Nogen der har nogen ideer? Har mellem 3-5k til en reciever |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Køber du receiver ud fra, at den skal se godt ud, eller at den skal lyde godt?
![]() |
||
![]() |
||
Mrjonas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 87 |
![]() |
|
Begge dele hvis jeg skal være ærlig :) Gider ikke have noget der ikke passer sammen rent visuelt, selvom det måske ikker er vejen frem til optimal lyd :o 50/50 vil jeg sige :) Redigeret af Mrjonas - 22-April-2008 kl. 15:19 |
||
![]() |
||
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
|
Hifi klubben har da også cambrigde forstærkerne i sort... kig på deres hjemmeside... Kan også godt selv lide stilen på cambrigde, og de teste får de faktisk ros for dens ydelse taget størrelsen ti betragtning. snakker om 540 V3 modellen....
|
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Så snup du poget panasonic... Det ser ret godt ud, men spiller ikke så godt som alternativerne!
![]() Ellers vil ogle af de nye mindre Denon måske passe in? MVH |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() |
|
Hej Mrjonas Hvis man har mod på at prøve en digital reciever kunne denne LG være et frækt bud. http://de.lge.com/products/model/detail/avreceiver_ar702ns.j html# Jeg synes ihvertfald den ser rigtig godt ud. Mvh. Jacob |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Din holdning er nu frisk nok synes jeg. Men jeg frygter lidt du har bevæget dig ud i noget, der mere eller mindre er fysisk umuligt. Det er MEGET sjældent du vil finde designs der passer mellem enhederne og højtalerne. Ihvertfald hvis det skal lyde nogenlunde ordentligt. Oftest ses det i færdige surround anlæg fra Philips, Samsung, Pioneer osv. Men her får du højtalerne med, (hvilket er årsagen til det passer sammen). Du har allerede valgt dine højtalere. Og din jagt efter et design der passer til er sådan set reelt nok. Jeg kan bare ikke se det er specielt nemt, når dine højtalere allerede er afviget fra almindeligt standard design. Hvis du skal gøre det rigtigt "råt", så køber du en Onkyo, splitter den ad i atomer, og selv laver designet om, (f.eks laker den med en sort pianolak). Det kaldes også at modificerer
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |