|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dongdoi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 79 |
![]() Sendt: 22-April-2008 kl. 16:44 |
Har læst at KEF 3005 er blevet opdateret til 3005SE og de nu sku lyde endnu bedre specielt suben, er der nogen som har hørt 3005SE eller ved hvad der ellers sku være opdateret ? |
|
Samsung 55" UE F7005
Panasonic 42" PX80 Sonos Connect Amp Playstation 3 Samsung Blu-ray BD-D5100 Samsung Series 5 NP535U3C 2x Scandyna minipods Incoming 17 juli. Scandyna Bassstation |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
ja satterne skulle kunne gå lidt dybere uden at forænge (større magnet og ægget er blevet computer scannet for at så mindre THD......noget med ingen luft mellem diskant og mellemtonen. og så er der en cone på diskanten, der skule stive den af , så lyden bliver renere/bedre....
så er der kommet nogle instillings muligheder på subben og den er blevet re-equlisede for bedre in room responce... Henrik Redigeret af henrik-t - 22-April-2008 kl. 23:21 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
FlowTex ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Kan se man kan få "den gamle" udgave til 599.-£ plus forsendelse hos Superfi i UK. http://www.superfi.co.uk/index.cfm/page/moreinfo.cfm/Product _ID/3585 Mon ikke det alligevel er værd at spare de penge ift. hvad SE udgaven koster eller...? Er der nogen, der har hørt de to udgaver side-by-side og kan sige, om der er nævneværdig forskel? |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Jeg ville ALDRIG hoppe på dn gamle model. Den nye er bare så meget bedre.
Desværre koster den 13.500 og deres så meget bedre KHT 5005.5 koster 14.995kr. Så man skal virkelig gøre op med sig selv om det KHT 5005.5 ikke bare er en flottere og bedre løsning rent lydmessigt. ![]() |
|
![]() |
|
FlowTex ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Jeg er ikke i tvivl om, at den nye model er bedre. Men det lader til, at der er flere herinde, der er godt tilfredse med standardudgaven, og når den nu koster under det halve, så synes jeg umiddelbart, det er værd at spare. Hvad angår KHT 5005.5 så vil den løsning ikke passe så godt til mit behov, men det er jo en anden sag. Det bedste ville jo være rent faktisk selv at kunne lytte til en eller begge udgaver, men jeg har ikke kunnet finde et sted, hvor det var muligt. Jeg har været i tre EL-giganten butikker, og det ene sted de rent faktisk havde den gamle udgave (de fører slet ikke den nye), var de ikke sat til, at de havde ingen intentioner om at gøre det Derfor efterlyste jeg en sammenligning af de to udgaver rent lydmæssigt, og det var det jeg fik. Så kan jeg jo selv tage stilling til, om SE udgaven er de ekstra penge værd ud fra det. Tak for svaret |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |