|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kallekoben ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 22-April-2008 kl. 20:49 |
Aften de herrer/damer
![]() Jeg har fundet ud af at jeg skal ha et af de ny 50" plasma skærme fra pioneer her til juni. Efter det køb har jeg ca 40.000 til en surround reciever og højtalere nogen forslag til et setup. 1: Et rent stereo setup til at starte med som udbygges hen af vejen Eller 2: Et 5.1 Eller 3: Et 7.1 Det behøver ikke være kone venligt hvad angår fronthøjtalerne, min stue er 6.5 * 4.5 meter hvis det har betydning |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
TIl 40K burde det ikke være nødvendigt at udvide efterhånden...
![]() ![]() Jeg ville anbefale dig at tage rundt og kigge lidt, for det er en jungle og handler meget om smag og behag! Nu ved jeg ikke om du er fra KBH eller omegn? Men eller skal jeg gerne skrive nogle butikker, hvor der er rig mulighed får at få styret sine lyster... ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Zuki ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
jeg kan anbefale dig at få en onkyo forstærker(875-905) og så et komplet elac system, og så en velodyne spl 1200 subwoofer. alt sammen kan du købe hos www.csn-teknik.dk han er en rigtig fin fyr , så tag kontakt til ham og du vil blive lykkelig :)
|
|
Onkyo 805-ps3-Elac 247-elac cc241-dali concept 2-Nordost Blue Heaven-svs pb 12 nsd-panasonic Th37px70e
|
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
hvad koster Elac systemerne? ca?
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Hej Kallekoben. Først og fremmest så med mindre du har flere sofa-rækker, så hold dig til 5.1 setup. Jeg vil foreslå et setup som ser nogenlunde sådan ud: Receiver: 8000.- (Ide: Denon 2808 7495.-) Det er et fedt setup, prøv at tage forbi en Hifiklub og hør det ! :)
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Med det budget, evt. med mulighed for udbygning, så skal han da ikke have IKON... Redigeret af Asklepios - 22-April-2008 kl. 21:38 |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |