|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
EdbJan ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 21-April-2008 kl. 09:10 |
Hej Så er der firmware updates til BD30: http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1250034_l14/index.ht ml Fik lige denne info. -------- Dear all, Pls be informed that there is a new firmware update for BD30. This can easiest be found via our nordic webpages, then go to BD30 and click "firmware update" button, you are then relocated to the global download site. The new firmware has to do with playability and stability of DivX playback, so if you have any questions related to DivX playback, pls tell them to get latest firmware. Med vänliga hälsningar / Best Regards Jonas Eriksson Nordic Product Sales Manager --------- snip -----
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Ork - den kom vist den 16. april, og min BD30 er forlængst opdateret |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Ja du må være lidt hurtigere ude næste gang, der er nogle der har haft den i mange timer
![]() Men jeg kan ikke mærke den store bedring! Hvad siger du Hother?.. mvh Z |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej zirio - næh...den kører som før helt perfekt |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Thomasdk1405 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Hej ! Når så hedder det så 1.2 - US er oppe på 1.6, hvor 1.6 løser et LFE problem. Må så formode at os med EU model ikke har LFE problemet og vi så kører med vores egne updates. /Thomas |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Jeg har skrevet et indlæg på avsforum, hvor jeg fik følgende svar:
Man skal ikke hente Firmware fra US, det ødelægger nogle komponenter i EU-afspilleren!...Altså mit LFE-spor virker helt fint (syntes jeg i hvert fald)!..Ved ikke hvad Hother syntes, men han siger jo den er perfekt, så der kan vel ikke være noget galt ![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
LFE sporet virker fint på min BD30 Den blev opdateret 30 minutter efter første tilslutning , så jeg har inge erfaring med den tidligere firmware men den virker jo bare.... Hans |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |