|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() Sendt: 18-April-2008 kl. 14:35 |
Nu har jeg prøvet at lede, men kan simpelthen ikke finde den side hvor man kan prøve at sidde en logitech remote op. Er der nogle der kan hjælpe? Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
jeg forstår så ikke spørgsmålet ?
"hvor man kan prøve at sidde en logitech remote op" ?? |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
tror du ikke det er en stavefejl, og han mener at sætte den op? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
prodic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Der menes formodentligt det skrevne. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Måske lidt omstændigt men man kunne jo evt hente softwaren til den logitech remote man påtænker at købe.. det kan man gøre her Eneste man skal er at registrere sig også kan man gratis gå ind og tilføje de enheder man har og egentligt se om den understøtter ens setup. Og hvis ellers man er tilfreds med det så køber man fjernbetjeningen.. pakker den ud og tilslutter den og opdaterer fjernbetjeningen da man jo allerede har lavet den "grove" setup.. det gemmes nemlig på kontoen.. på nettet også kan man jo hurtigere komme igang med at "lege" med sit nye grej da man jo har lavet en del af forarbejdet |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det er RIGTIG smart, og ret let at lave en grov opsætning - og den virker bare. Og så begyndt at lave en finere opsætning, og indtil videre kører det også bare...
Så det er bare med at komme igang!! ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Jeg har lige registreret mig og hentet softwaren. Det jeg ledte efter lyder som det Prodic ledte efter, men prøver nu det andet. Mvh. Lasse |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
jeg har så hentet softwaren til Harmoney One, men den vil heletiden prøve at connecte til remoten før jeg kan få lov til at tilføje komponenter - jeg har ikke fået remoten endnu!
Den spørger måske ikke om det samme i andre versioner ? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har samme problem som dig Prodic. Mvh. Lasse |
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg havde ikke problemer af den art med softwaren til 895. Er i måske på nogen måde kommet til at klikke på konfigurer eller opdater fjernbetjening?.. for i min software skal jeg klike opdater software og efterfølgende tilslut kun 1 enhed af gangen også klikke næste førend den søger ud efter fjernbetjeningen. al opsætning har jeg lavet uden fjernbetjeningen var tilsluttet.. men gud ved om det er fordi den faktisk skal ind og verificere at en remoteenhed har været tilsluttet før man kommer videre.. men kan ikke afvise der er forskel i softwaren selvom jeg måske nok kan undre mig over det... Redigeret af rhsin - 19-April-2008 kl. 10:45 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
ok, den skal have tjek på remoten før man går videre med One softwaren.
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg tænker på om det kan være fordi i henter one softwaren, one kommer jo med trykfølsomskærm. Derfor skal man måske tilslutte fjernbetjeningen, da softwaren er ret specel kontra de andre??
|
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |