|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() Sendt: 16-April-2008 kl. 23:03 |
Vil det være muligt f.eks. at sætte en ekstern ethernet hd (med musik) til en
trådløs router - forbinde den til PS3 og styre musikken fra PS3? Vil det være muligt at forbinde PS3 til PC med DNLA og styre musikken fra PC'en? pft :) |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Ja du kan sagtens smide en NAS på dit netværk også kan PS3'en se og streame musik fra den - også billeder og video - det kræver NAS'en kører med DNLA. Jeg har selv bygget en gammel Shuttle PC om til en slags Mediaserver med Fuppes til DNLA, Firefly til Itunes - det er utrolig lækkert
Det med at styre PS3 fra PC er ikke muligt - må jeg anbefale en PSP til opgaven. |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
En lille notits> det hedder DLNA Og man kan sagtens spille musik fra pc'en via ps3 hvis du vil det morteng. Du kan goere det via Media Player uden problemer. Du kan ogsaa finde vejl. til opsaetning paa www.ps3forums.com hvis du vil. Tilbage til DLNA, min D-link NAS vil bare ik samarbejde med PS3 eller omvendt. Jeg faar dette at vide: DLNA ERROR 2114. WTF? NAS'en koerer med DLNA certificeret. |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |