|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() Sendt: 27-Marts-2008 kl. 14:27 |
Til dem der lige som jeg har gået og ventet på hvad efterfølgeren til 605’eren har at tilbyde er her et link til en PDF med den fulde produktbeskrivelse
skulle være på markedet til april - og hvis rygterne holder til samme pris som den "gamle"... Edit: Nu kan manualen også downloades - så mon ikke rygterne om en april-lancering er rigtige.... i hvert falde på hovedmarkederne Redigeret af Jorgen - 05-April-2008 kl. 12:04 |
|
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Takker for linket - ser sgu godt ud med de extra HDMI'er. Tror jeg venter på den.....
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Er det kun ekstra HDMI der er forskellen?
|
|
--------------------------
Samsung LE32M87 Onkyo 605 KEF 5005.2 |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
se DET lyder godt, det er en af de primære grunde til at det ikke er en 605 jeg sparer op til :-)
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Hvad med en 906, komme den ?
|
|
![]() |
|
Venomous ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 420 |
![]() |
Fedt at den har fået så mange hdmi indgange og endelig.. en væsentlig mere brugervenlig fjernbetjening. Var ellers lige ved at bestille 705'eren, men nu venter jeg da lige en måned eller to. |
|
![]() |
|
rmjdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Nogen rygter om hvornår 606 skulle lande ?
|
|
![]() |
|
Oleska ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg har læst et sted på nettet lanceringen er 29 april - men ved ikke om det er en europæisk model..., eller en US Er selv på udkig efter den eller 706 |
|
TV: SHARP XS1
Bluray: Oppo 83SE Surround: Rotel Højt: B&W |
|
![]() |
|
Havgasse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Kan Onkyo 606'eren snuppe lyden fra hhv. component og hdmi og sende dette ud til højtalerne inden den sender billedet op i Tv'et? Eller viderefører den blot hele signalet, således at man skal trække lyden ned i recieveren igen fra Tv'et? Har nemlig en Xbox360 med component. Kunne være fedt bare at sætte denne til Onkyoen, hvorefter Onkyoen sendte billedet signalet videre op til tv'et via hdmi. Dvs. fra component til HDMI. Er dette muligt?
Håber der er nogen der kan hjælpe?
Mvh Søren |
|
Panasonic TH42-PV71FA
Xbox360 Sony STR-DE497 Sony DVP-NS330 Macbook 2 GHz Intel Core 2 Duo Focal JMlab´s Sib + Cub 2 |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Component er rent billedsignal, så der er ikke noget lyd at snuppe. Så med component, skal du have optisk lyd med ved siden af (via topslink kabel som tilsluttes Xbox kablet ved "den sorte klap"). Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Kynde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Hej, Jeg vil også gerne vide hvordan 606'eren håndterer lyd & billede via HDMI. Martin |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |