|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() Sendt: 29-Marts-2008 kl. 19:01 |
|
Findes der en MELLEMPRISKLASSE (3-4.000 kr) Surround forstærker med mindst 4 HDMI indgange og en udgang? Jeg behøver ikke mere end 5.1 x 70w, men det er vigtigt at den snupper lyden fra HDMI kablet før signalet går videre til fjernsynet og ikke bare switcher rundt på signalet. Pioneer, Sony eller Denon foretrækkes, men jeg vil altså ikke give 6-15.000 kr for den. |
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
De nye Onkyo TX-SR606 som skulle komme inden for et par måneder har 4
ind og 1 ud... Kommer nok til at ligge på omkring de 5.500.- i DK... Så måske du kan finde den i DE til de 4.000.- |
||
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
|
Tak for et godt bud, håber der kommer flere - gerne af samme slags!
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
lasse.j5 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
|
Til den pris du nævner tror jeg ikke du finder andre alternativer end den kommende Onkyo 606.
Har selv en 605 og er rigtig glad for den. Tror ikke du finder en bedre reciever til prisen. |
||
![]() |
||
![]() |
|
OK det er noteret. Men så kan det være jeg skal kikke på en 4 port switch i stedet. Det er bare en dårlig løsning, men så har man jo switchen senere hen. Tak! Slet ikke nogen der ved om Sony, Pioneer eller Denon kommer med noget senere på året ? |
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
Som Lasse skriver så tror jeg ikke du får 4 indgange hos nogen af
ovenstående mærker i den prisklasse... Du får simpelthen mere for dine penge ved at købe en Onkyo mod at købe en fra de "store" mærker!! |
||
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen jeg køber skam gerne en Onkyo, hvis jeg lige vidste hvor jeg skulle købe den, til 4-5.000 kr.
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
|
i tyskland.....
![]() |
||
+100HD Film
![]() |
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
ja men hvor i tyskland?
![]() Og hvor i danmark? Kunne godt ende med at skulle have fat i sådan en maskine...... ![]() |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
|
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
Ja Sådan!
400$ og 600$ - drømmer jeg eller er jeg vågen! Det ser ud til der kommer noget brugbart i løbet af sommeren. Tak for info til jeg begge. |
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |