|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
JK-68 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() Sendt: 05-April-2008 kl. 19:30 |
hej
http://www.knot.dk/shop/item.asp?id=8783&info=KEF-KHT-30 05&InfoCat=::-HIFI-::-Surroundsystemer overvejer at købe dette men er der andet i den prisklasse og compakte størrelse i kan anbefale...pris ide 10000-15000 |
|
Panasonic PX80E
Onkyo Tx-sr705 Audiovector M3 Super |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() |
kan ku rose det meget har en rigtig fed lyd , måtte dog selv nøjes med 2005 også en 3005 center |
|
![]() |
|
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Kan evt. anbefale at kigge her. Jeg ved at nogen stykker her på siden har købt denne udstillingsmodel, og det var som nyt da de fik det. Nej mit link virkede ikke :(
Redigeret af SuperJunior - 06-April-2008 kl. 01:58 |
|
--------------------------
Samsung LE32M87 Onkyo 605 KEF 5005.2 |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Jeg er super glad for mit 3005.2 sæt. Jeg ligger lige et ordentligt link til CS Musik Systeme fordi det ser ud til SuperJuniors ikke virker: KEF KHT 3005.2 (udstillingsmodel)
Og hvis du har lyst til at læse vores købsoplevelser så er tråden her: Køb hos CS Musik Systeme Ellers er der Dali Motif som også er nogle lækre kompakt højtalere, jeg har bare ikke hørt dem ordentligt så jeg vil ikke kommentere på hvordan de står iforhold til KEF. Dali Motif Redigeret af Corax - 06-April-2008 kl. 01:56 |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
Prøv også at lytte til B&W MT20 eller MT30 hos Hifi klubben.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
JK-68 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Tak for linket :)
så er det bestilt... så er det bare ventetiden der bliver svær |
|
Panasonic PX80E
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
vil det sige de har mange udstillingsmodeller?
|
|
![]() |
|
RMB4Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Jeg har et sæt 3005 i sølv stående købt her i DK. med kvittering manual og i org.embellage aldrig pakket ud og derfor aldrig spillet hvis de bliver hentet hos mig på vestsjælland kan de ses og høres inden man køber jeg ville sælge dem for 9.999,- men vi kan måske handle lidt send mig en PM hvis der er nogle der er interageret eller kon med en pris |
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
jeg er ik interesseret.. skal have den sorte udgave.
hvordan er de udstillingsmodeler? er det returvarer? eller bare kasserne som har været åbnet? |
|
![]() |
|
RMB4Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
jeg er villig til at gå ned til kr. 8.999,- og husk der er købt her i Danmark og kan ses og høres |
|
![]() |
|
![]() |
well RMB4Y
Det skal også være i sort her, men ellers tak :) |
|
Panasonic PX80E
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
DU må spørge CS Musik Systeme om hvor de er fra, jeg spurgte ikke selv men gik bare ud fra det var noget der havde stået i en butik til fremvisning. Kig i tråden jeg linkede til tidligere, på side 2 kommentere jeg mit eget sæt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |