|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
RobertoCarlos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() Sendt: 04-April-2008 kl. 22:26 |
||
Så fik jeg fat i søndags avisen fra Kvickly og ja der er en ps3 til 2695kr men også en ps3 controller til 300kr man også kunne investere i...Desuden er der spil som Airborne, skate, harry potter og Medal of honour til 300kr..Bemærk at nogle kvickly butikker åbner kl11 istedet for kl10.. Redigeret af RobertoCarlos - 04-April-2008 kl. 22:30 |
|||
![]() |
|||
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
||
Du kan købe en dual shock 3 controller i udlandet for mindre end den pris. Den kvickly sælger er også den almindelige controller og 300kr lyder dyrt? |
|||
![]() |
|||
KasperC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
||
Ahh, dyrt og dyrt. Bilka skal da have 449 kr. |
|||
Med venlig hilsen
Kasper C Panasonic 42px70 | Playstation 3 PS3 Spil: Ratchet and Clank, Fifa 08, Singstar, Gran Turismo 4 Pro, Grand theft auto 4, Pain. |
|||
![]() |
|||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
||
hvor er det hen? jeg har kigget rundt på nettet, men kan ikke finde billigere end 300 kr.. |
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
Og bilka er ih så kendt for billig elektronik ![]() Nej du, coolshop.dk er for de meste den billigste. Ingen ekstra fragtpris, da den er indberegnet i deres priser. Jeg ville helt sikkert købe den fra hong kong, altså Dual Shock 3 |
|||
![]() |
|||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
||
jo, men så risikerer man jo told...
|
|||
![]() |
|||
RobertoCarlos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
||
Hvad er forskel på den almindelige controller og dual shock 3?
![]() |
|||
![]() |
|||
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
||
RYSTE RYSTE RYSTE
|
|||
![]() |
|||
KasperC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
||
Lad mig se http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_14 3&products_id=51123 Nej, det var sørme noget dyrere end 300 kr. |
|||
Med venlig hilsen
Kasper C Panasonic 42px70 | Playstation 3 PS3 Spil: Ratchet and Clank, Fifa 08, Singstar, Gran Turismo 4 Pro, Grand theft auto 4, Pain. |
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
Lad mig se... 354 inl. fragt.. ja, det er dyrere, men det er jo fastpreis!
Og hvis du er så god til at navigere på siden, så vil du se at der er prisgaranti.. dvs. at de gerne sender den til 300 hvis du snakker med dem om det ![]() Touche ![]() |
|||
![]() |
|||
rasmusj_dk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
||
ok - men hvis man f.eks. hopper ind på cd-wow (http://www7.cd-wow.com/detail_results_3.php?product_code=25 33203) så står Dual Shock 3 til 36,49 pund... som burde give noget i nærheden af 355 dkk. (så 55,- for "rumble") og hvis man bruger et par min på nettet, så kan man nemt finde vouchers til CD WOW på et pund eller to... (men man skal selvfølgelig lige være opmærksom på deres leveringstid...) ud over den sorte har de den også i hvid hvis man er til det...< style ="text/css">
|
|||
![]() |
|||
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
||
Jeg er så meget på crack! Min fejl, jeg var sikker på jeg havde set den til 265kr. Det viste sig dog ikke at være tilfældet. Play har den dog til en rimelig pris dvs. £28: |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |