recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMP-BD30 eller Samsung BD-P1400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic DMP-BD30 eller Samsung BD-P1400

Besvar Besvar Side  123>
Afstemningsspørgsmål: Hvilken en skal man vælge?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
27 [90.00%]
3 [10.00%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
banielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic DMP-BD30 eller Samsung BD-P1400
    Sendt: 07-April-2008 kl. 08:25

Hvilken en blue-ray skal man vælge?

Og vil man kunne mærke (se) forskel?

Jeg har en Harman Kardon AVR 335, som reiciver og får snart et Pioneer 50XD, som den skal kobles sammen med

Takker herfra

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 08:30
helt klart pana bd50. den er nyere, og ialt får den bedre anmeldelser, og den kan afspille alle de nye lyde via bitstream.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 08:47

Tja...nu har jeg pt en BD 1400, og det er i mine øjne en glimrende afspiller der opfylder de flestes behov.

At jeg så skifter til Pana BD 30 skyldes vel nærmest de ændrede specifikationer m.v. Men altså bestemt ikke en utilfredshed med DB 1400

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 10:56
Samsungen er vel også betydeligt billigere nu, er den ikke?
Ning
Til top
banielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Oktober-2005
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 11:29

pana'en er på fælleskøb her til ca. 3300 incl. 2 bluray-film og samsungen kan jeg ikke finde bililgere end ca. 3000, så de koster ca. det samme

Men jeg kan tydeligt høre at jeg da nok "overfalder" pana'en

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 11:43

samsungen kan købes fra 2500.-

http://www.dvdpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=407923

men jeg tror stadig bd30 er et bedre køb.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 12:18
Jeg er i samme situation som Hother, jeg har også en Samsung BD1400 og skifter til Pana DMP30. Hvorfor, jeg ved det faktisk ikke helt, det er nok den indre nørd der bare vil have det nye...
For samsungen er en god afspiller, både BD og DVD smider den ud i rigtig god kvalitet. Lyden er også imponerende...

Så hvis man vil have en blu ray, så ka man enten vælge at betale eller man kan vælge at spare. Nogle vil vælge det første, da de så får det nyeste. Andre det sidste, da BD ikke er helt så færdigudviklet som mange gerne vil gøre det til... Og vente til der kommer en profile 2.0 ned i pris (eller bare starter med at udkomme... ).

MVH
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 12:26

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Jeg er i samme situation som Hother, jeg har også en Samsung BD1400 og skifter til Pana DMP30. Hvorfor, jeg ved det faktisk ikke helt, det er nok den indre nørd der bare vil have det nye...
For samsungen er en god afspiller, både BD og DVD smider den ud i rigtig god kvalitet. Lyden er også imponerende...

Så hvis man vil have en blu ray, så ka man enten vælge at betale eller man kan vælge at spare. Nogle vil vælge det første, da de så får det nyeste. Andre det sidste, da BD ikke er helt så færdigudviklet som mange gerne vil gøre det til... Og vente til der kommer en profile 2.0 ned i pris (eller bare starter med at udkomme... ).

MVH

hvad er det, har du ikke fået solgt din samsung endnu? og nu kommer den nye jo i løbet af den næste måned.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

MVH

hvad er det, har du ikke fået solgt din samsung endnu? og nu kommer den nye jo i løbet af den næste måned.

Jo da... Den er i fuld gang med at blive solgt, på QXL  Næste måned, det håber jeg sgu ikke, forhåbentlig bliver det til på mandag...
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 12:33

MVH

Jo da... Den er i fuld gang med at blive solgt, på QXL  Næste måned, det håber jeg sgu ikke, forhåbentlig bliver det til på mandag...

har du ikke hørt at den er forsinket, fragtmanden i uk strejker.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 12:35

MVH

har du ikke hørt at den er forsinket, fragtmanden i uk strejker.

YES-YES - men bortset fra det - personligt ville passe mig ret godt

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9432
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2008 kl. 12:38
Hej

Så lige bnanielsen afstemning.

Gad vide hvor mange der egentligt har set  samsungen og panaen ?*

Gad vide om BD30 ville få ligeså mange stemmer, hvis der stod et andet mærke end panasonic på den ?

*Jeg har  ikke set nogle af dem, så har selvfølgeligt ikke stemt, da min stemme kun ville være spam.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu