|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() Sendt: 07-April-2008 kl. 10:34 |
Som nybagt PS3 ejer er jeg nu nød til at modtage nogle forslag til, hvor man kan gøre sig nogle billige og troværdige indkøb til konsollen. Da spillene herhjemme i Danmark nå op på priser, som jeg simpelthen nægter at betale, så betydet det meget for mig - og sikkert mange andre - at kunne cutte toppen af de priser ved bestilling over nettet. Derfor, så håber jeg, at I vil hjælpe med nogle forslag til, hvilke hjemmesider, der er værd at handle hos - primært angående PS3 spil (for mig), men XBOX360 ejere kunne muligvis også bruge lige ekstra inspiration. Så endelig jeres gode og dårlige erfaringer. Jeg har indtil videre kig på DVD.Co.uk, der ser temmelig stabile ud og nogenlunde billige, og gamehubs.com, der ser suspekt billige og asiatiske ud :) |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jeg har købt flere spil hos Du sparer en del, og spillene ankommer 2-3 dage efter du har bestilt dem. Du skal være opmærksom på, at hvis du handler ved en forhandler der ikke ligger i EU, risikerer du at skulle betale Moms / told af din pakke hvis den bliver snuppet. Ellers er der ret tit du kan få nogle enkelte af de lidt ældre tiller på tilbud hos F.eks Fona, elgiganten osv. |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Jep, jeg er med på, at der er fare for told og moms udenfor EU. Men det er alligevel "kun" 25% og fx Gamehubs har priser, der er så lav, at selv hvis pakken skulle blive snuppet i tolden, så ville det stadig være billigere end andre steder. Gameplay er tilføjet "skal undersøges" listen :) |
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Husk lige, at du også skal smide PostDK's gebyr (er det 150?) oveni. Og told (som vidst er 3% på spil).
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg er begyndt mere eller mindre udelukkende at handle hos Gameplay pga. jeg ikke gider mere med PostDK og deres skide toldkontrol. Deres gebyr ødelægger al besparelse. Gameplay bor i England og sender fra England så der kan aldrig komme told eller moms på. Deres spil er +/- i samme prisklasse som alle de andre i nærheden af EU fx Play. Portoen pr. ordre på 2,95 betaler jeg gerne for at slippe for at skulle tænke på told og moms overhovedet. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Og hvis man bestiller flere ting på en gang betaler man kun porto engang 2,95 £. også selv om de sender spillene på forskelige tidspunkter.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12429 |
![]() |
VG+ er en god butik med fine priser, og jeg har endnu til gode at få lov til at betale mere, på ting bestilt derfra. PS3-spil er jo regionsfri, så det giver jo god mening at slippe for danske priser når man køber dem.
|
|
![]() |
|
torbenhl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
175! ![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12429 |
![]() |
Gebyret er 150,-. Med mindre det er steget siden nytår.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Det er det ikke.. i så fald er det steget siden Marts De 150,- er pr. første varelinie.. så kommer 35,- (34?) pr. følgende varelinier stykket... de går sq til den hos PostLort. |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Hvad løber portoen op i hos gameplay?
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
![]() |
2,95 pund som skrevet tidligere
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |