|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() Sendt: 18-Februar-2008 kl. 13:43 |
Hejsa nu læste jeg forside indslaget om prisfald og ville ind og kigge på den side der foreslås www.dvd.co.uk og ser da også nogle yderst fornuftige priser... Hvem hvor ser jeg om de har dk undertekster eller ej? Hvad med moms/told, må jo gå udfra det er et uk site, udfra url stien og så er det jo et eu land og så er der vel ikke moms og told på fra dem? Det vigtigste for mig er dog lige pt den med underteksterne, da jeg ikke investerer i film uden. Tak på forhånd for info og hjælp. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
du kan finde ud af en del ang undertekster her.
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=33997& PN=1 der skulle ikke være told og moms herfra. Redigeret af flemming larsen - 19-Februar-2008 kl. 14:04 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
hvis der er film du ikke kan finde på listen, så bare skriv om hvilken film det er. så må vi se om vi ikke kan finde ud af det.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Nej. Ingen told/moms. Udover prisen på deres hjemmeside, så betaler man kun porto, som typisk er 1-2 pund (10-20 kroner) per film. Så en film til 16 pund ender på 170-180 kroner inden du har den. dvd.co.uk sender filmene enkeltvis, og det er smart for så dumper de bare ind af brevsprækken sammen med den øvrige post. /Lars Redigeret af Lars - 18-Februar-2008 kl. 14:40 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Hey allesammen..Hvorfor kan jeg ikke købe die hard 4.0 på dvd.co.uk?Der står at den ikke kan sendes til EU?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Jeg har oplevet det samme én gang med Ratatouille. Der er åbentbart restriktioner på enkelte film. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har lige prøvet at bestille disse to film, og det kunne ikke lade sig gøre. det er da underligt. jeg ved at på play.com er der også nogle restriktioner på, at man ikke kan bestille når prisen står til pund, men hvis man ændrer det til euro så kan man godt bestille dem. men jeg synes kun at man kan bestille i pund på dvd.co.uk, så det kan ikke være det. mystisk.
Redigeret af flemming larsen - 19-Februar-2008 kl. 14:05 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Er osse blevet afvist med The Covenant fra dvd.co.uk
|
|
![]() |
|
![]() |
er der nogen som kan finde en mail adresse til dvd.co.uk? jeg kunne godt tænke mig at spørge dem om hvorfor man ikke kan bestille alle film. men jeg kan bare ikke finde en adresse at sende den til.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
Du kan prøve orders@dvd.co.uk
|
|
![]() |
|
![]() |
tak. nu har jeg spurgt hvorfor det ikke kan lade sig gøre. nu må jeg se hvornår jeg får et svar. Redigeret af flemming larsen - 19-Februar-2008 kl. 14:05 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Og nogle film var billigere i sidste uge købte flere der for 9.99Pund nu koster de samme film fra 12 til 15 pund
![]() Redigeret af henrik-t - 18-Februar-2008 kl. 16:12 |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |