|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() Sendt: 04-April-2008 kl. 14:36 |
Hej. Jeg kan se, at www.getmore.dk sælger PS3 til 2.999,-. Men jeg skal vel også have et HDMI-kabel til mit HD-tv og en ekstra bt-controller. På forhånd mange tak. |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
det ser ikke ud til at de sælger noget ps3 tilbehør og mht. hdmi kabel så ville det hjælpe hvis du skrev hvor langt det skal være
![]() |
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() |
Det kan være, at jeg bare skal købe PS3 hos Getmore og tilbehøret et andet sted. PS3 skal stå sammen med TV'et, så 1½ - 2 m. kabel kan vel gøre det. Kan I foreslå, hvor det skal købes og hvad?? |
|
![]() |
|
neo72 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg vil forslå dig det her tastatur fra Logitech http://www.getmore.dk kontrolleren kan du købe her Sony SIXAXIS Controller black /PS3 - CoolShop og HDMI kabel HDMI Cable - Sony /PS3 - CoolShop |
|
![]() |
|
![]() |
Super - mange tak. Tastatur-linket linker til Getmore's hovedside. Har du linket til det foreslåede tastatur??? |
|
![]() |
|
neo72 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |