Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
MathiasJ
Ny bruger
Oprettet: 02-April-2008
Status: Offline
Point: 5
|
Emne: PS3 Setup Sendt: 02-April-2008 kl. 15:15 |
Hey guys. Jeg har tænkt mig at købe en masse gejl til min PS3, og jeg ville bare høre hvad i synes om det, og om der er noget jeg burde skifte ud..:
(Jeg har tænkt mig at købe det ved SHG.dk, og jeg kunne ikke gemme min liste over ting, da jeg ikke har en bruger..)
|
 |
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 2917
|
Sendt: 02-April-2008 kl. 16:39 |
Det er lidt svært, at svare på. Det kommer lidt an på hvad du forventer af setuppet?
Personligt ville jeg i første omgang skifte TV'et ud til et PX80 fx. Og købe nogle billigere HDMI kabler.
Så kan højttalerne altid opgraderes senere og "pensioneres" til alm. computerbrug evt.
Hvis du ender med at købe ihvertfald rattet så kunne det være fedt med en tilbagemelding her på siden om det - jeg overvejer selv rat og pedaler :)
|
 |
nekolas
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Point: 871
|
Sendt: 02-April-2008 kl. 16:45 |
har selv højtalerne og de virker fint. mht tv så ville jeg nok gøre som martin siger..
er bange for at den harmony remote ikke vil virke med ps3en? ps3en gør brug af bluetooth til at forbinde med controllere og remote.. du kan self lave det mod der tilføjer infrarød og dermed support for den (blev vidst lavet en post her på recordere om det?)
angående rat/pedal har jeg hørt det skulle være det sublime sæt så no problem der :)
du kan sagtens finde nogle billigere kabler som funker uden problemer (eller.. nu ved jeg ikke hvor langt det hdmi kabel er du er i gang med at købe så )
|
 |
MathiasJ
Ny bruger
|
Sendt: 02-April-2008 kl. 17:30 |
nekolas skrev:
har selv højtalerne og de virker fint. mht tv så ville jeg nok gøre som martin siger..er bange for at den harmony remote ikke vil virke med ps3en? ps3en gør brug af bluetooth til at forbinde med controllere og remote.. du kan self lave det mod der tilføjer infrarød og dermed support for den (blev vidst lavet en post her på recordere om det?)angående rat/pedal har jeg hørt det skulle være det sublime sæt så no problem der :)du kan sagtens finde nogle billigere kabler som funker uden problemer (eller.. nu ved jeg ikke hvor langt det hdmi kabel er du er i gang med at købe så )
|
Ved godt at remoten ikke virker med PS3'en, af den grund du sagde, men den er bare til højttalere og tv... Og jeg tror lige jeg kigger lidt på det der panasonic... og kablerne skal nok også skiftes, så...
|
 |
MathiasJ
Ny bruger
|
Sendt: 02-April-2008 kl. 17:39 |
MartinJohansenHvis du ender med at købe ihvertfald rattet så kunne det være fedt med en tilbagemelding her på siden om det - jeg overvejer selv rat og pedaler :) [/QUOTE skrev:
Det skal jeg nok, hvis jeg husker det. :P Regner med at bestille det d. 14/4 eller d. 15/4... |
Det skal jeg nok, hvis jeg husker det. :P Regner med at bestille det d. 14/4 eller d. 15/4...
|
 |
Klondike
Guld medlem
Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
|
Sendt: 02-April-2008 kl. 17:45 |
Ja så mangler du bare et seat, så er du nice kørende.
Jeg skal have mig et af de her på et tidspunkt 
http://www.playseats.com/
|
 |
MathiasJ
Ny bruger
|
Sendt: 02-April-2008 kl. 17:54 |
Klondike skrev:
|
For dyre....
|
 |
Nikodk
Guld medlem
Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 10:10 |
MathiasJ skrev:
Klondike skrev:
|
For dyre.... |
Findes der da billigere løsninger?
Så lad endelig høre fra dig, for jeg søger også sådan noget...
Nikolaj
Redigeret af Nikodk - 04-April-2008 kl. 10:11
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 12:36 |
MathiasJ skrev:
Klondike skrev:
|
For dyre.... |
'
Du får dem ikke billigere..
|
 |
detlef
Guld medlem
Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 13:06 |
Logitech 525 virker fint med PS3 hvis du kombinerer den med en Nyko IR remote med usb doogle....
|
 |
akneboy
Super bruger
Oprettet: 06-Juni-2006
Point: 297
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 16:31 |
Det PX80 tv er så meget flottere i billedet når du sætter PS3/Xbox360 til det så ville klart vælge det i stedet
|
 |
MathiasJ
Ny bruger
|
Sendt: 04-April-2008 kl. 18:17 |
Anima skrev:
MathiasJ skrev:
Klondike skrev:
|
For dyre.... | '
Du får dem ikke billigere.. |
Det er muligt, men så vil jeg hellere sætte rattet på et bord, for så mange penge vil jeg ikke bruge på en stol, der muligvis ikke bliver brugt så meget alligevel...
|
 |