|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() Sendt: 01-April-2008 kl. 17:01 |
Måske et dumt spørgsmål Jeg har prøvet sønnes 2,1 pc højtalere på fladskærmen , hvilket gav en mere fyldig lyd end den skærmen selv har . Så kommer mit spørgsmål : Findes der et aktivt 2,1 lyd system til fjernsyn med phono kabler eller anden tilslutning på markedet . Helst lidt kraftigere end de 2,1 højtalere som findes til en pc , uden det koster bondegård . |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Jeg har et Creative 2.1 PC sæt på mit PX80, det er tilsluttet til Headset udgangen, det virker helt fint. Sættet yder 2x 15W. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() |
Jeg blev ringet op i går af en bekendt som har købt dette sæt : http://www.tweakup.dk/articleShow.php?articleId=1399&lan guageId=dk Og sluttet det til HD optageren og STB . Han er meget overrasket over den gode lyd , især subwooferen er ifølge ham "Fantastisk" Så jeg regner med at købe dette sæt til mit tv . |
|
![]() |
|
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Du kunne jo også overveje dette, som kommer med D-klasse effekttrin på 150W. Kan så også håndtere iPod plus den bærebare - på samme tid som fjernsynet... WAF'en er også høj. Til gengæld er prisen lav http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=40019& KW=BigBen Må ikke forveksles med din bekendtes PC-højttalere. Dette er noget helt andet gods. Tjek selv spec. Vh/Jan Redigeret af BigBen - 24-April-2008 kl. 17:23 |
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
Undskyld hvis det er offtopic men jeg har forstået på dig at du går rimelig meget op i godt billede kvalitet. Hvordan kan man så finde på at sætte nogle PC højtalere til sit PX80. Er det ikke at pisse på lyden? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det sæt bruges ikke til DVD, det er kun til når der ses TV, det er en forbedring af de indbyggede. Der er en del mere fylde i lyden med det externe sæt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |